Börjar om...

..här - hade en blogg på ett annat ställe, men det var helt kasst. Här är det inte JÄTTEMÅNGA mallar att välja på...fick bli rosa...inte vad jag skulle valt i vanliga fall kanske *hehe*...men den hade snyggast stil tyckte jag (om man bortser från "nature" då...men den har så många andra som jag läser valt...så jag varierar mig lite) ;-)

"Bagagerar" ihop mina första inlägg lite och kör om från idag - dag tre...

Så…. Välkommen (igen) till min (nya) blogg :-)

Var och träffade dietist Gerd Örtman den 18 augusti. Har en målsättning att gå ner typ 25-30 kg med Cambridgekuren. Har inte någon direkt tidsram än - men hoppas bli klar (eller iaf så gott som) runt jul/nyår...
Håll tummarna!

Häng med om ni vill!

Ha en trevlig kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0