Dag 1 & 2 med cambridgekuren...

Dag 2

Bonsoir a tous et a toutes!

Inne på dag 2 nu då...än så länge hänger jag i! Har känt mig lite hungrigare idag än igår... Det sägs dessutom att dagen imorgon blir värst..så jag "fruktar" morgondagen lite, men VET att jag kan om jag vill! :)

Jag har ju som bekant kört Cambridge en gång tidigare och känner nu igen mönstret...börjar "obcessa" över mat! *lol* Tänker på mat hela tiden, allt gott jag ska äta sen, allt gott jag ätit förra veckan... hur GOTT det skulle vara med rostat bröd...chips, Ahlgrens bilar...osv osv!! Helt galet fixerad vid mat! :) Det gör ju inte saken enklare precis. *asg* Men jag SKA lyckas den här gången!! Jag SKA!!!  :)

Idag har jag druckit vanlijshake med kaffe till frukost och jordgubbsshake med krossad is och lite funlight till lunch. Nu blir det "kvällsmat" i form av chokladshake med kaffe! :-)

Ska ta kväll nu och hänga framför tv:n tänkte jag. Älsklingen har börjat jobba igen och jobbar första kvällen i kväll..:-/

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Då har jag kört igång!!

Jag är inte helt grön på Cambridge för jag har testat det förr - dock med betydligt mindre motivation så jag har inte "orkat" köra klart alla steg. Men påföljd att jag gått upp igen (inte allt men mycket). :-(

Idag blev det vaniljshaken blandad med kaffe (riktigt gott) till frukost, kommer ta jordgubb (med krossad is och lite funlight) till lunch och avsluta med en choklad eller cappucino (med kaffe i) till "middag" Har fått i mig en kopp te (utan mjölk och socker) och nästan en liter vatten hittils idag. Har minst två liter vatten till att dricka! :-)

Då så...nu kör vi på! Häng med om ni vill!

Ha en fin dag
Kramar

Startinfo vecka 1 (100818)
vikt hos Gerd : 88,9kg
vikt hemma: 89,3
midjemått: 113 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0