Dag 10...kräftskiva...

Dag 10...känns nästan lite högtidligt att få skriva...har hållt på med ren kur så länge så att man måste använda 2 siffror för att ange antal dagar *wohooo* Heja heja mig! :)

Jaha idag har jag återigen haft en finfin dag! Jag har till och med SETT skillnad på min kropp...utan att "leta" skillnader :) Har inte mätt något än...men det syns utanpå kläderna och känns när man böjer sig framåt och så :)

Hur som helst - idag...idag ska jag äta något för första gången på 10 dagar... :) Det är ju kräftskiva i kväll!! Härligt. Ska dessutom bli sååå roligt att få träffa fina gänget igen! :) KUL!

Kvällens meny för mig:

Kräftor (turkiska jumbo)
Gurka (utan skal)
Krydda (valfri tillåten)

till detta:

En kraftfull, mogen CocaCola Zero 2010


Exotiskt...*hahaha*...Sedan är det helt ren kur igen som gäller från söndag...och två veckor framåt och sedan blir det en liten belöningsmåltid (Steg1) igen (MEN jag har sagt till mig själv att det är HELT OKEJ om jag vill ta en liten steg1måltid redan om en vecka - kommer inte på något sätt känna det som ett misslyckande. Bara lite extra peppning!) :)

Idag blir det inte så lång redogörelse...har lite dåligt med tid...

Jag lämnar er med detta och ber att få återkomma i morgon igen! :)

Sköt om er alla - och ni som håller på med Cambridge...håll ut...även om det är helg och det känns jobbigt!! Det kommer att  komma fler helger och andra tillfällen till god mat och helgmys med era kära...DÅ kan ni ha helgmys med gott samvete desutom! Kämpa på tappra cambridge-vänner!!! :D

Ha en underbar kväll!
Kram

PS. Antal steg i stegräknaren idag 10 184... DS


Kommentarer
Postat av: Emma

hej hopp!

följs gärna åt.. smaklig kräfta måste jag säga... riktigt njut...

själv håller jag på o göra kvällsmat till familjen... men har ändå gett mig den på att det ska gå i åtminstonde 3 veckor till...

lycka till ikväll!

2010-08-28 @ 17:32:21
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Lena

Kräftor... MUMS !!!

2010-08-29 @ 12:41:11
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: emma

hur gick kräftskivan?

2010-08-29 @ 21:05:09
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0