Dag 12...

Jaaa hörrni - dag 12 flöt på utan fadäser eller spektakulära händelser.

Jag skrev inget igår för jag lämnade kvar min dator på jobbet. Det är lite bökigt att cykla med datorväskan, väskan och "matlådan". Har liksom inte plats i cykelkorgen. :) Jag ska försöka hitta en bra lösning på det!

Jag har snikat åt mig tid på fikarasten nu och skriver lite till er så ni inte tror att jag "gett upp" eller struntat i er...(OM någon nu läser) ;)

Återkommer ikväll med lite mer!

Ha en fin dag alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag läser om dina framsteg VAAAARJE dag...bidde faktiskt liiite besviken igår ler sött Får se vad som händer med mej på tors. Ska till dietist på hälsokoll (på eget begär). Spännande att följa dej vännen!! Massa kramar Tessan

2010-08-31 @ 16:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0