Dag 13...da'n före da'n.. :)

Hahaha....ja da'n före 14-dagarsstrecket alltså! :) Kan ni fatta va?! 14 dagar på REN KUR... Känner mig otroligt duktig! :) Än är det inte över, men det känns som om de sista två veckorna kan komma att bli rätt "lätta" jämfört med den första veckan! :) Den andra veckan har nämligen rullat på ordentligt..varför skulle inte de efterkommande veckorna göra det liksom :)

Dagen idag har passerat lugnt och fint...inga större utsvävningar eller händelser! :)

Det händer så otroligt mycket i kroppen och knoppen här under tiden kan jag lova... Idag har jag t ex skrivit in mig på Ridskolan och ska "provrida" i en grupp redan på fredag!!! Förhoppningsvis platsar jag där...annars blir det bara att vänta på att det blir en "nybörjargrupp" för vuxna i stället... Har inte suttit på en häst på 6 år!!! vi får se hur det går... :) Håll tummarna!!

En annan grej som jag länge velat testa på och lära mig är att åka rollerblades!! :) DET ska jag nog göra i höst! :)

Idag beslutade älsklingen och jag att vi ska åka till ULLARED tillsammans!!! :) Vi har fixat barnvakt och åker bara han och jag en heldag! Onsdag 15 september bär det av! Då blir det shoppa kan jag lova! Vi behöver i princip en helt ny garderob till lillhjärtat och lite vinteroveraller och sånt. Till mamman blir det ridgrejer och kanske en höstjacka... Ska även kolla om de har rollerblades och så ska jag köpa några dvdboxar. (Säsong 2 av Christine och ett par säsonger av The big bang theory). Vad älsklingen ska köpa vet jag inte...:) Just det, en eller annan julklapp blir det också förstås :)

I morgon är det dags för invägning hos Gerd igen - ska bli spännande! Jag hoppas också att vi tar ett midjemått. Alla uppgifter redovisas självklart i morgon kväll! :)

Nu ska jag ta kväll och mysa med prinsen i soffan ett tag innan det blir nana kudde :)

Ha en fin kväll alla!

Kram

PS. Stegräknaren har åkt i golvet ett par gånger så det har "ballat ur" helt..får investera i en ny i Ullared kanske... :) DS



Kommentarer
Postat av: Lena

Bra kämpat... brukar va första tiden som är svårast.

2010-09-01 @ 10:54:00
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: emma

14 dagar hur coolt är inte det... jag känner mig stolt för mina 11... det går så bra och som du skriver det bara rullar på.. bara 89 dagar kvar.. så ser jag det...

vill med till ullared, men det blir i början på oktober nån gång tror jag...

hoppas det går bra ikväll.. ser fram emot resultatet!!!

2010-09-01 @ 14:13:30
URL: http://livskampen.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindgren

Jag har ett par riktigt grymma rollerblades i strl 38 om du vill köpa. De är nästan oanvända eftersom jag är helt värdelös och bara inte kan lära mig åka (eller rättare sagt, jag kan inte lära mig stanna!). Abec 5 eller 7, minns inte nu, så det är ett jäkla rull i dem. Skitsnygga är dom. Tror dom kostade nästan 2000 nya. Du kan få dom för 500.

Hoppas jag inte lovat för mycket nu, orkar inte gå ut och kolla men jag är ganska säker på att de hänger kvar ute i förrådet.

2010-09-01 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0