Dag 3...

Så var dag 3 avklarad!! Wohooo!
Det var sagt att detta skulle vara den jobbigaste dagen. "Från och med i morgon blir det lättare" står det i böckerna...

Jag tänker utan omsvep tala om att jag inte alls har haft det jobbigt idag! :) Har knappt känt någon hunger alls faktiskt - Jag är jätteglad för det! Jag hade det betydligt jobbigare i går...GUD vad HUNGRIG jag var till och från... :-/

Morgonen började med en capuccino-shake mixad med kaffe och vatten. Till lunch var jag hos mamma och vet att hon inte hade is (till min kalla shake) så det blev en choklad-shake med kaffe där! :) Ikväll har jag druckit capuccino igen med kaffe och lite kanel i! Blev faktiskt jättegott! :)

Det märks att jag är mer motiverad nu än vad jag var de andra gångerna jag testade (började utan att fullfölja) cambridge. Då fick jag "kväljningar" av i princip alla shaker och soppor... idag har jag inte alls samma problem att dricka dem! :) Det ligger mycket psyke bakom viktminskning kan jag lova. Precis lika mycket psyke som det ligger bakom rökslut (tro mig - JAG VET - slutade röka för två år sedan) :)

Eftersom jag hållt mig till ren kur nu i tre dagar är jag från och med i morgon inne i fettförbränningen - ketos!!

Wohooo! Bränn, bränn, bränn... ;)

Jobbar på mina sista 5dl vatten och ska ta kväll med fina älsklingen nu!

Vi ses i morgon igen hoppas jag!

Ha en fin kväll!
Kram

PS. FY FAN vilken sunkig andedräkt man får... :( DS
Minttabletter (tillåtna) och tandborstning typ 100 gånger om dagen! ;)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sådär ja..Detta gillar jag! =) Ny blogg så att man kan kommentera o liksom höra av sig ;)

Samma färg som jag hade på min privata blogg förut hihi



Fan va du är duktig! Jag kände på mig att du skulle klara din 3e dag galant!

Blir ju nästan arg på mig själv att jag inte fortsatte..men snart så.. min första dag kommer nog snart ;)



Kämpa på! O tack för att du hejjar lite på mig!

Krama micki

2010-08-21 @ 21:53:56
URL: http://micaelajj.blogg.se/vikt
Postat av: Anita

Heier på deg Gumman!

2010-08-21 @ 22:26:02
Postat av: Anonym

Då ska vi kolla om det funkar nu ;)

Lycka till nu... ska hålla koll så du sköter dej.:P



Vill du ha fler läsare till din blogg så kommer här några länkar du kan registrera dej på GRATIS.

Ha en fortsatt trevlig helg.



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Lenahaga



http://nextblogg.se/addblog/?id=722



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=lenahaga

2010-08-21 @ 22:30:56
Postat av: Kicki

Heja Jessica, du fixar detta helt klart. När man

Kommit en bit in i rena kuren vill man

Inte riskera att sabba något genom

Att stoppa något i munnen.

2010-08-21 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0