Dag 4...

Plööö...idag har det varit lite seeeegt! :-( Har varit vansinnigt omotiverad och känt att "fy fan vad LÄNGE det är kvar innan jag får börja äta igen"... Det har verkligen känts helt OÄNDLIGT idag...! Shit vad tiden går sakta :-(

Funderar lite över varför tiden går såååååå långsamt när man går på ren kur...är det för att man bara går och längtar till man får äta liksom...? Ni som gjort det förut - sitter detta i HELA tiden? Ni vet känslan av att tiden SNIGLAR sig fram...? :-( Så ni alla mammor som är hemma med era bäbisar och som tycker att tiden rusar i väg och att det går för fort... Jag kan varmt rekommendera Cambridgekuren - Tiden saktar ner avsevärt!!! ;)

Idag har lille Filuren haft en "crapy day" stackarn - han har inte sovit något på hela dagen men varit DÖDSTRÖTT och velat sova men inte kunnat...*stackarn* Har har av förklarliga skäl varit väldigt ledsen större delen av dagen och mamman har fått kånka omkring på honom nära nog hela tiden (knappt så det har varit bra heller)...Har haft väääääldigt långt mellan måltiderna idag med andra ord och när jag väl hunnit ta mina shakes så har jag fått dricka i 190 för att slippa drabbas av bebistårar... :) Japp jag är förstagångsmamma och kommer inte känna mig "okej med" att Emil "grinar ett tag utan att man tar upp honom" (slänger bara in det som en kommentar IFALL någon vill kommentera det faktum att jag fick stressa i mig maten idag pga min bäbis ;D )

Jag har inte tagit "middagen" än...tänkte slinka in här först ska ta min middagsshake efteråt i soffan! :-)

I morgon ska jag försöka hinna förbi Gerd och byta lite smaker på mina shakes...har hittat lite nya favoriter och gillar inte de gamla favoriterna lika mycket längre... :-)

Ett tips om man håller på med Cambridge: Blanda jordgubbs-shaken med Funlight Love -Jordgubb Granatäpple - Det blev KANONGOTT med krossad is i!! :D

Nä hörrni nu är det dags att ta lite kväll! Ska slänga mig i soffan och kolla Irene Huss med älsklingen tror jag!!! :-)

I morgon ska jag J-O-B-B-A...Gud vad konstigt det känns - har inte varit där på typ 9 månader...och nu ska man tillbaks igen...märkligt! Vi får väl se hur det går! :-) Kommer börja med ett möte och då vankas det fikabröd (vet man ju av erfarenhet)...och då får jag titta på medan de andra äter!!! :-) Det är iof inte så svårt som det låter...är ju van sedan LCHF-dieten som jag körde nyss... :D

Tack alla förresten för de fina kommentarerna!! Tack för att ni tittar in och stöttar mig!

Ha en fin kväll!
Kram

PS. Får nästa spy av min egen andedräkt! :-( FYYYYYYY.....*brrrr* men det "hör visst till" och jag håller den borta för utomstående så gott det går.. :) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0