Dag 6... hoppsan...?

Jahaaa då har dag sex kommit och gått...vart tog den vägen?! :) IDAG har jag ÄNTLIGEN känt mig så där "euforisk" och "endorfinstinn" som beskrivs i cambridgebroschyrer och på andras cambridgebloggar!! :D Jag har inte känt mig hungrig idag heller och var jättepigg i morse när finaste Emil vaknade - trots att jag vaknat flera gånger i natt och bl a fick leta napp och byta blöja. Skönt! Hoppas det känns SÅ HÄR i stället varje dag under min rena kur framöver!! :D

Misströstrade ju senast i går - på RIKTIGT. Idag har jag liksom "misströstat lite i förbigående" någon gång (av alla) som jag passerat en spegel hemma...men verkligen bara i förbigående! Skönt. Jag har även läst en del cambridgebloggar på nätet när tid funnits..det har ju verkligen peppat mig att fortsätta!! :)

Idag har jag (efter att ha pratat med min älskling förstås) beslutat mig för att: TA UPP RIDNINGEN igen!!! GUD vad kul!! Har inte ridit på jag vet inte HUR länge....men har längtat länge efter att ta upp det igen! Nu blir det alltså av. En MYCKET effektiv träningsform som jag verkligen inte kommer fuska med NÅGONSINN!! :-) Känns fantastiskt. Ska kontakta vår lokala ridklubb i morgon tänkte jag och höra mig för hur grupperna ser ut i höst...sedan blir det till att shoppa lite ridsaker! :) KUL!

I morgon är det vägningsdags hos Gerd! Ska blir kul att se hur mycket som hänt! :) Återkommer med info i morgon kväll förstås! :)

Nu kära vänner blir det till att ta kväll! Upp och stångas med underbaraste ungen snart!! :) Älsklingen jobbar i natt igen... :/

Ha en fin kväll
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Missfatty

Lycka till med invägningen imorgon!

Förstå vad peppad du blir när du ser hur mycket du gått ner på en vecka!! :D

2010-08-24 @ 23:34:53
URL: http://www.metrobloggen.se/cambridgeekuren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0