Dag 8...

Dag 8 - den här dagen har också "försvunnit" ganska obemärkt... :) Jag klagar inte :)

Det enda är att jag känner mig så kall om fötterna och händerna - och trots ganska fint väder på dagen så känner jag mig så himla frusen när eftermiddagen kommer. Läste att detta tydligen är normalt under viktminskningen, så jag får väl ta det bara :D

Idag vaknade Emil <3 lite tidigare än vanligt och tvingade upp mig i ottan vilket fick som följd att jag hamnade lite konstigt med mina tre mål mat... har hunnit bli lite väl hungrig mellan målen och det är inte så bra... Dock har det gått bra ändå! ....men lite plågsamt har det allt varit ;-) Nu känns det ialla fall ganska bra igen! :)

Vi har haft en härlig dag tillsammans underbara lillprinsen och jag. Först tog vi med hunden och gick på promenad i en timme sedan efter lunch var vi på öppna förskolan och träffade massa bebisar och mammor. Där sjöng vi och fikade lite (jag drack vatten) :D Emil var RÄTT trött när vi kom hem...på eftermiddagen när pappan vaknat också, fick vi besök av både mormor och morfar... Kul! :)

Idag har jag känt mig rejält motiverad i min misär ;) Jag har ingen särskild anledning till det utan det har bara känns så där kanon. Jag kommer verkligen lyckas med detta...jag kommer klara -30kg!!! GÖTT...skulle verkligen vilja att denna känsla stannar kvar nu resten av tiden...det skulle göra min viktresa betydligt enklare :)

Nu ska jag (i ett separat inlägg) försöka göra en liten "tidsram" för min viktnedgång med lite förklaringar och milstolpar. På så sätt har jag lite olika datum att "se fram emot" och kan fokusera lite...

Tack igen alla ni som stöttar och peppar mig!! Tack för att ni ens intresserar er för min blogg :)

Ha en fin kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0