..ingen dator...

inga blogginlägg!! :) Näe så är det! jag har inte kunnat använda min dator på hela veckan.

Nu har jag äntligen fixat fram elsladden och kilar in lite kvickt och meddelar att jag inte övergett er!! :)

Uppryckningen går lite si och så! :( Jag är SÅ JÄVLA HUNGRIG hela tiden nu!! Eller jag tror att det är psykiskt faktiskt, men icke destomindre ett JÄKLA PROBLEM!!! Äter knäckebröd och smörgåsrån VARJE dag nu!!! :( FAST jag INTE SKA!! Känner mig som en jäkla looser som inte kan låta bli!! :( Jag ska till Gerd på måndag jag kommer få ett riktigt nedslående resultat på vågen för jag har antagligen gått upp nu!! :( MÅSTE hitta en bra lösning på det här och ska ta hjälp av Gerd då!! Dock är jag fortfarande glad att jag står emot godis och sånt. Det jag äter är liksom mat om man säger. Äter inte socker och frukt eller så...men det är ett problem ialla fall för jag FÅR inte...inte ÄN!!! Nu på måndag börjar jag med steg 2 och har gett mig FAN på att vara superstrikt nu fram till julbordet!! Jag MÅSTE!! Och sedan köra strikt igen fram till julafton!

I helgen är det inplanerat lite "fusk" med att gå på steg 2 redan på lördag, men jag får se om det blir så. Jag kommer ju inte äta som steg 2 om jag inte är sugen liksom. Stockholmsresan har vi åter fått ställa in. Vi vågar inte ge oss iväg i detta evinnerliga snöande! Vi får skjuta på resan helt enkelt! Dock har vi bestämt att vi ska gå ut och äta middag och sedan se på bio jag och älsklingen. Min mamma har lovat att ställa upp som barnvakt. Det blir trevligt!

Annars kämpar jag på. Jag SKA ner nu!! Jag ska antagligen (om jag får som jag vill och om det går) byta ridgrupp så jag får fokus på dressyr. Har haft funderingar lite hit och dit men har bestämt mig för det nu. Jag tycker inte det är lika roligt att hoppa längre. Inte på det sättet som jag gillade det när jag var ung! :) Jag "får ut" mer av dressyren helt enkelt och det är för lite dressyr i den gruppen jag går nu. Jag har också bestämt mig för att åka till simhallen varje vecka, en dag i veckan. Sedan om jag "bara" simmar eller om jag går på vattengympa får jag se från gång till gång. Det är också en träningsform som passar mig och som jag tycker är KUL framför allt! Så ridning en dag i veckan, simning/vattengympa en dag i veckan och en 45-minuterspromenad (minst) varje dag Borde väl fasen göra sitt till att först hjälpa till med viktnedgång och sedan hålla vikten - eller vad tror ni?!?

Jag lämnar er med detta så länge och önskar er en fantastisk fredag med härligt fredagsmys! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0