....jahaaa..?

åter ställer jag mig frågan (jag vet att det blir tjatigt men så här är det) VART TAR TIDEN VÄGEN?!?! :O

Nu har dagarna bara rullat på igen och jag har inte hängt med...

I måndags var jag hos Gerd och fick "mina fiskar varma" eftersom jag fuskat så under senaste steg1-perioden. USCH och FY!!! :/ Började ju då med steg3 direkt och det går KANON!! Har inte fuskat en enda gång!! Trots att det på jobbet står en stor korg med godis framme och trots att det vid flera olika tillfällen fikats med både det ena och det andra söta bakverket!! INGENTING har jag tagit av som jag inte får!! :) Skönt att ha fått mitt "jävlaranamma" tillbaka!! :D I och med att jag (som jag tycker) "äter hela tiden" så har jag inget akutsug efter att äta heller - skönt!! :)

Vad jag däremot gjort är att jag plockat till mig sammanlagt 10st (tror jag det var) godisbitar ur korgen och ska spara dem till julbordsdagen (eller julafton) bara för att liksom...vill ju också få smaka lite, men inte förrän det är "okej" och "tillåtet" :)

Nu är det julbord (med tillåten "lös-släppthet" med mat OCH godis mé) med jobbet på torsdag *härligt värre* :) och idag är det inte mer än 12 dagar kvar till underbara julafton!!! :D

I morgon är det "sanningens minut" när jag ska på ny invägning hos Gerd kl 16:00. Vad har min steg3-vecka gett för resultat?! :) Spännande!

Ni ska jag ta min lunchshake och (kanske) göra en ny begäran om föräldrapenning till 2011... :) OM jag hinner innan lille Filuren vaknar igen! :)

Snart kommer mamma på lite adventsfika också!!

Ha en fin söndag och en härlig 3:e advent!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0