stor efterfrågan...

på inlägg är det ju inte här direkt! Det GÖR inget... ;)

Allt går fortfarande åt helsefyr! :/ Ska till Gerd på invägning i eftermiddag och gläder mig enormt åt att få diskutera detta med henne. Behöver konkreta handgripliga tips på vad jag ska göra för att komma till rätta med det här!! :)

Helgen har rullat på i härligt vinterlandskap. Älsklingen och jag var på bio och middag i lördags - det var verkligen KANONtrevligt! Gjorde klokt val på restaurangen och kände mig supernöjd med det. Vi tänkte ta en trerättersmiddag, men jag valde bort efterrätten och tänkte att jag istället kunde "unna mig" lite godis på bion. (I "vanliga fall" hade jag tagit både och nämligen) :D Kändes mer värt för mig just då att ha ett par godisbitar med på bio! Så det gjorde jag...men vad hjälper det när jag svullar på som ett fetto alla andra dagar?!? :/

Usch, usch usch usch usch usch usch!!!! Hoppas verkligen Gerd kan peppa mig till motivation igen och att vi kan hitta en bra lösning så det funkar som det ska!!!

Nåja - håll tummarna för att det inte är SÅ mycket viktuppgång ialla fall är ni snälla!! :)

Ha en fin dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kristina

kom igen nu!! Du klarar detta! Tänk på slutmålet hur smal och snygg du kommer bli!! Styrke kramar!!

2010-12-06 @ 22:51:26
Postat av: Chrissan

Du är inte ensam.

Kom igen.

Nu kör vi! :)

2010-12-07 @ 09:21:48
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0