dag 6...och det känns stoooort!!!

:D VERKLIGEN!!!

För hörrni - även om det nu var på min knasvåg så hände det idag!!!! Jag tänkte mig att dagen idag var en bra dag att "smygväga" mig på. Dag 6 av den rena kuren vilket på 11 kurdagar blir PRECIS i mitten liksom. Jag har gjort 5 dagar och har 5 hela dagar kvar :)

Ställde mig i alla fall på min galna våg i morse och titta: 69,7kg!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN ni fatta!!! VA?? Jag känner mig helt överväldigad och har lite svårt att förstå det själv...det är mer än 8 år sedan jag vägde så lite...och då var jag inne i en intensiv period av att föröka träna, träna, träna lite på gymmet varje dag. MEN - här är jag nu!!! Det mest fantastiska är att:

1. Jag har fortfarande en dryg månad av "intensiv" viktminskning kvar innan den "lugnare" nedgången startar (allt är relativt, men jag menar det går lite fortare nu än sedan alltså) 

2. Det här har jag åstadkommit ALLDELES själv!!! :) JAG har tagit tag i mitt liv, JAG har "lidit pin" (för det HAR jag gjort ibland), JAG har klarat "svårigheter" och stått emot "lockelser" och "risksituationer"...JAG alldeles själv!!

Känner mig oerhört stolt över min bedrift och det känns verkligen STORT! Nästan 20kg lättare hörrni!! Jag hade antagligen inte klarat det lika fort och lika lätt om det inte varit för min underbara familj och underbara vänner - ja hela min supportgrupp!!! ;)

Märk väl mina vänner att jag inte är klar...men under 70kg kändes verkligen kanon! Ville bara dela med mig av känslan, glädjen och siffrorna!!

Nu ska jag gå och ta hand om lille filuren som vaknat!

Ha en fantastisk dag hörrni!
Kram

PS. Ni som jag får dock inte glömma att min och Gerds våg inte alltid är helt överrens (det kan ju se annorlunda ut hos Gerd på måndag), men känslan är ändå underbar som ni förstår!! :) DS


Här har ni bildbeviset!! :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Man kan faktisk manipulera bilder ;)

Nä skoja bara... jätte grattis till dej... önskar jag vore lika duktig bara:(

2010-11-16 @ 09:42:17
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: corey

Wow, Jessica =). Helt fantastiskt. Är JÄTTE glad för din skull. Tycker att du är otroligt duktigt. Var STOLT över dig själv och vad du har åstadkommit :)Kram på dig!

2010-11-16 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0