Etapp 2...dag 1 på ren kur...

och so far so good som de säger i USA :)

Misstänker att mina eventuella svårigheter och det som kan bli lite "jobbigt" kommer i kväll. Ni vet, när jag inte får äta steg1-maten tillsammans med Prinsen som jag gjort så länge nu. Men vad fasen det handlar om 10 ynka små dagar - det är jag övertygad om att jag klarar. Jag "genomled" ju mer än 30 dagar på ren kur i första etappen så detta bör ju bli en baggis! :)

Undrar hur hungrig jag kommer känna mig den här gången... :)

Jag ska nu inte bli för kaxig för jag har läst redogörelser från andra "kurare" som beskrivit andra omgången på ren kur som mycket jobbigare än den första...vi får se hur mina upplevelser blir.

Det som jag NU känner kommer att bli svårast är ju att komma ihåg att dricka mina 3 liter vatten om dagen (minst)!! Det har jag ju inte direkt gjort nu på ett tag. Har ju fått i mig mycket vätska med grönsakerna så jag har bara druckit lite som jag velat och det har ju funkat kanon!

Nu ska jag ta tag i dagens arbetsskörd!

Ha en fin dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: emma

jag började igen idag oxå.. skulle ju börjat för länge sen igen.. men idag ska det gå.. lycka till!

2010-11-11 @ 13:54:19
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0