Etapp 2...dag 4 ren kur...

och det rullar på relativt smärtfritt! :)  Man börjar väl bli lite rutinerad renkurare nu kanske! :) Jag har fortfarande lite problem med att få i mig tillräckligt med vatten - men är nästan där! Dag 4, så från och med nu - ketos!!! :)

Nu börjar min matfixering igen (ofelbart) hahahahaha...jag går omkring och fantiserar om all möjlig mat nu!! Vad jag ska äta nästa måndag i steg 1, vad jag ska äta som första riktiga måltid när jag ska gå över till steg 2 (och helt byta ut en påse mot mat) och allt gott jag ska äta i jul! OM ni bara VISSTE hur mycket det finns att välja på!!! *hahaha*

Dessutom håller jag på att "frysa ihjäl" nu igen. :/ Fryser SÅ fruktansvärt, men jag vet ju att det hör till så jag får härda ut!! :)  *brännbrännbränn*

I övrig har dagen varit lite "sådär" faktiskt. Jag har haft en dag med inslag av mensvärk, mens, huvudvärk, supertrötthet och lite hunger samtidigt. Har kommit på mig själv flera gånger med att vara superirriterad och tråkig!! :( Verkligen inte någon kul kombo, men jag ska härda ut!!! Fan - det är ju bara 7 ynka dagar kvar nu!! Bara 7 hörrni - sedan börjar min riktiga upptrappning! GUD vad spännade det ska bli att se hur det går!!

Nu är jag HELT slut efter en heldag ensam med en liten, förkyld (men överenergisk) liten busunge så jag ska logga ut nu och faktiskt gå och lägga mig snart!

Idag har jag dessutom gått TVÅ långpromenader med hunden - inte illa! :)

EMMA - tack för dina fina kommentarer - jag håller mina tummar för dig också!! :)

Ha en fin kväll alla!
Kram


Längtar till julbordet med jobbet - då blir det ett GÄNG sådana här kan jag lova!! *mmmmmmmmmm*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0