...fredag - wohoo!

Äntligen fredag igen hörrni! :)

Ikväll blir det stallet och ridning igen ♥ och sedan middag hemma med älsklingen. (Nej det blir inget speciellt - det var bara mer som en info liksom) :) Resten av kvällen kommer gå åt till att packa och dona inför Stockholmsresan i morgon. Eller ja, jag får packa och älsklingen får byta till vinterdäck - vi ska ju norrut och man vet aldrig! :) Inför Stockholmsresan har jag ju försökt att verkligen hålla mig ifrån mitt smörgåsrånfrosseri denna vecka (Jag kommer ju få tänja lite på matgränserna den här helgen. *härligt*) och jag har lyckats väldigt bra om jag får säga det själv. Det blev sammanlagt c:a 8 smörgåsrån på HELA veckan (det var ju lika mycket vid varje tillfälle jag tog dem under frosseriet) och det är kanonbra. Med tanke på det SUG jag har efter dem!! :) Det går bättre och bättre att låta bli dem!! *peppa peppa - stärka psykiskt* :)

Ville nu bara av NYFIKENHET ställa mig på vågen i morse - för att checka av läget nu innan resan eftersom jag är lite "rädd" att få väldigt nedslående resultat EFTER resan ÄVEN om jag kommer att vara försiktig!! Min våg här hemma visade 72,5 vilket på MIN våg skulle betyda ett drygt kilo ner på en vecka! (Vägde 73,6 på min våg samma dag som Gerdbesökets -invägning) Hoppas hoppas att det går vägen nu även under resan....ja jag menar att jag inte går upp åtminstone! :)

I morgon bär det alltså av på en liten miniweek-end med finaste familjen! ♥ Vi ska hälsa på goda vänner och min lilla farmor och mysa på hotell! ♥ Blir härligt! Vi kommer hem på måndag igen, så tidigast måndag kväll återkommer jag...kommer inte ta med mig datorn eftersom jag bara vill njuta av min familj mina vänner! Ikväll hinner jag inte skriva mer heller så detta meddelande får helt enkelt stå sig HELA helgen!! :)

Jag hoppas ni andra som "kurar" hänger i och kämpar på även om jag saknar lägesuppdateringar på era bloggar - GE INTE UPP - det ÄR VÄRT allt besvär och allt jobbigt i slutändan!! :)

Jag vill passa på att önska er alla en underbar fredagkväll med massor av fredagsmys (som JAG snart också kan ha) :D och en fantastisk helg!

Ha det gott
Kram

Kladdnisse äter själv! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0