...huga...vad tiden går!

Jag har ju inte hunnit med att uppdatera er på flera dagar nu!! Till råga på allt insåg jag att jag varit och VÄGT mig hos Gerd utan att delge er resultatet!!! Förlåt!!

Kuren rullar på - F Y I! :) Jag står nu sedan i måndags på steg1. Ett mål mat om dagen i form av kött och grönsaker och kompletterar med mina tre påsar. Det funkar rätt bra. I går gjorde jag ett medvetet val att "fuska" och åt tre små knäckebitar med julskinka och västervikssenap på - för att jag blev SÅ sugen. Men det var då, nu är idag och nu kör vi på med strikt steg 1! :)

Jag kommer gå i steg ett fram till och med måndag 6 december - då jag går över på steg 2. Vad det innebär tar vi  upp då. Den dagen har jag även invägning hos Gerd för att se resultatet av min steg1-period. Slutet av den perioden kommer antagligen präglas av mer steg2-liknande dagar. Mamma, jag och Emil ska nämligen upp till Sthlm då (vi gör ett nytt försök) och hälsa på släkt och vänner. Det blir svårare att hålla strikt steg1 diet då - på resande fot. Inte så mycket för frestelsens skull utan mer för att det blir praktiskt svårt. Nåja den dagen den sorgen :)

Här kommer mina resultat från senaste invägningen och kroppsmätningen :

Håll till godo:

Varsågoda - skillnad från start till idag:

Startinfo (100818)
vikt hos Gerd: 88,9 kg

midjemått:
113 cm
mage: 118,5 cm
stuss: 107,5 cm
lår: 54 cm
överarm: 34 cm
BMI: 33,5

-------------------------------
Info vecka 5 (101122)
vikt hos Gerd: 69 kg (-19,9 kg)

midjemått: 88,5 cm (- 24,5 cm)
mage: 100,5 cm (-18 cm)
stuss: 97,5cm (-10 cm)
lår: 48,5 cm (-5,5 cm)
överarm: 28 cm (-6 cm)
BMI: 26,0 (snart "normal")!!!

Inte illa va?!?!? :D


Ha en fin dag - och missa inte Grey´s Anatomy i kväll!! :)

Kram
J

PS. Ser ni förresten min ticker - ENSIFFRIGT på antalet kilon kvar att gå ner!!!! HEJA HEJA MIG!!! DS



Kommentarer
Postat av: Kristina

Jätte duktigt, du klarar dina sista kilon galant!!

2010-11-24 @ 17:46:03
Postat av: Anita

Jessica, du er så flink! Stå på så har du snart nådd målet :)

Hurra!

2010-11-24 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0