näää inte helt optimalt kanske

men det var ju inte väntat heller...ja inte från mig ialla fall! :) Var på invägning hos Gerd idag och stod med skammens rödblossande kinder och erkände mitt frosseri. Gerd är inte orolig för mig ialla fall trots allt! Hon tror på mig när jag säger att det var en "svacka" och hjälpte mig att försöka finurla fram vad anledningen kunde vara till min plötsliga hetsätning och karaktärssvacka!! :) Vi kom fram till att det inte finns någon direkt vettig orsak, men att det säkerligen beror på fler än en sak. Vi tippar på två anledningar 1. jag "sveptes med" i spa-övernattningens slappa frukoststil och hängde kvar i det ett tag till och 2. jag undermedvetet tänkte "äh vafaan, jag ska ju ändå köra lite ren kur en omgång snart (om inte viktminskningen går tillräckligt fort - ni vet) så jag "svullar till det" lite :D *hahahaha* Tror det stämmer ganska bra! Jag har inte frossat i något idag, men eftersom jag hamnade på Läckeby djurklinik och blev sittande hela eftremiddagen/förkvällen så åt jag en banan och drack kaffe med mjölk. Men OBSOBSOBS: jag tog INGEN av de gratiskakor som stod framme till folk som väntade!! Heja heja mig :)

Jag ska sätta mig med fina prinsen i soffan en stund nu innan han ska iväg till jobbet så här kommer mina resultat för denna gång. Jag har gått ner 0,6kg till 73,5 (som jag tycker är en FANTASTISK siffra trots allt) :) med oförändrat mått i midjan. Av den anledningen har jag inte mätt något annat faktiskt... vill inte få ev nedslående siffror så jag låter bli idag. Men strax över ett halvkilo ner ialla fall - trots mina frossarorgier!!! Inte dumt. Men jag vill ju ha mycket MER nedgång än så - så det här får bli en "läxa" för mig denna gången. Jag MÅSTE hitta tillbaks till min karaktär så jag kan låta bli sådant jag inte får äta nu hela veckan!! Jag kommer ju få "festa till det" lite i matväg (hotellfrukost) under vår stockholmsresa! Det blir finfint! :)

Lämnar er med detta nu och önskar er en fin kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anita

Syns du er flink uansett jeg Jessica. Og du har jo forsatt gått ned og ikke opp, og det er jo bra :)

Dessuten har du jo gått ned veldig mye til nå ( og ganske raskt også) så det er vel ikke uvanlig om det i perioder er litt mindre vektnedgang??

Fortsett å være like flink, og dans på kuben for dine killar ( eller tren på andre måter...) så skal du nok se du fortsetter raskt mot målet

Heia heia som vi sier her..

Kram

2010-11-01 @ 21:07:20
Postat av: emma

jag tycker du är super duktig... jag har haft massa svackor... men man går ju neråt iallafall.. lycka tilL!

2010-11-02 @ 08:02:14
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0