...ooooooooooj....

Jag kan inte säga annat! Idag vart det mig VÄLDIGT övermäktigt!!

Ställde mig på vågen imorse igen...ni vet - bara för att det var "kul" liksom... får se svindlande siffror. På displayen står det : 68,9kg!!!! Ni som hänger med vet ju vad det här betyder!! Under 70kg var stort men det HÄR är ENORMT.... När jag började hos Gerd i augusti vägde jag: 88,9kg vilket till och med JAG med min humanist-matte kan räkna ut blir: minus 20 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har gått ner 20 kilo hittills!!!!

Det är ju HELT galet!! Fan vad glad och stolt jag känner mig!! :D

Jaja jag vet att det var på min galna tok-våg, men fattar ju att det måste ligga, om inte på samma, så åtminstone vääääldigt nära inpå även hos Gerd på måndag! Japp - passar på att påminna igen om att det är invägning på måndag... :)

Nu ska jag strax hoppa i säng, men ville bara delge er de fantastiska sifforna!!

Ha en fin kväll
Kram


Kommentarer
Postat av: Chrissan

Grattis till minus 20 kilo!

Grymt bra! :)

2010-11-20 @ 22:04:55
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: Micaela

Heej!

Jag har inte läst din blogg ordentligt, bara ögnat igenom om jag ska va ärlig! =)

Men ser att du gått ner 20kg o att du är inne på ren-kur igen. Fan så duktig du är!!



Jag kommer nog inte hålla på med min blogg (som du läste förut) orkar liksom inte det =)

Jag har inte varit så duktig med ren-kur =( Va meningen att jag skulle va inne i v2 nu, men faller för mycket för frestelser.

Men började först på kombinerat i några veckor o äter ju inte varje dag..

Måste ta tag i det! =)

Jag har gått ner 8kg iaf, så jag är rätt nöjd :P

Men har minst 10kg kvar hihi



Ville bara kika in hos dig o se hur du har det! =)

Maila mig om du vill, eller så kikar jag in om ett tag igen o kollar om du svarat här =)



Kämpa på! Jag tror på dig!

Kraaaam Micaela

2010-11-21 @ 00:10:02
Postat av: Joanna Lundqvist

Stort grattis Jessica!! Självklart ska du vara stolt över dig själv!! Vi får väl se om jag känner igen dig på stan :)

2010-11-21 @ 12:18:36
Postat av: Lena

Grattis.... bra kämpat :)

2010-11-22 @ 22:37:13
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0