..bilder ja!

Söta Elin har eftelyst bilder på mina framsteg och det kommer lovar jag!!! Jag har dock bestämt mig för att bara ta blider "månadsvis" för att man (och särskilt jag själv) verkligen ska SE SKILLNAD!!! :D Om jag fotar mig varje vecka så känner jag inte att man kan se förändringen så bra...på samma sätt som att jag (personligen alltså) inte väger mig varje dag...tycker det är bättre att väga sig typ 1 gång i veckan eller så...

Jag kommer att ta blider till nästa helg - eller strax innan så det är inte så länge kvar!! :) Ge er till tåls lite grann till bara är ni snälla... :)

Idag är det lördag och älsklingens jobbhelg..:/ Brukar ju vara lite sådär...Men den här helgen blir det lite bättre! :) I morse var jag ute med hunden i den härligt frostiga höstluften igen! Det är SÅÅÅ skönt med den tidiga morgonpromenaden!! Mamma kommer hit nu innan lunch och vi ska ta med oss Emil och gå en vända på stan. Det blir lite fönstershopping och lite fika! Sedan ska jag försöka "hålla kvar" mamma en extra timma eller så och passa på att fixa utväxten - det är fasen på tiden!! Hinner aldrig med det på kvällarna så jag tänkte passa på nu medan mamma är här! :) I morgon förmiddag ska vi upp till mamma i skogen och ta en promenad - så får Agathon springa lite lös! På eftermiddagen kommer Camilla hit och vi ska ha "stickjunta" :) Trevligt som bara den!!

Nu ska jag ta hand om min nyvakna lillfis - vi ska ladda med lite gröt och frukt...:)

Ha en fin dag hörrni!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

tänk vad syjuntor och stickjunter det fanns förr...fast det börjar komma tillbaka igen... som typ stickcafe´. kanon tycker jag... fram för mer stickning ;P

2010-10-16 @ 22:24:17
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0