...blir jag SJUK NU???? +... nu ni...LITE FUSK!!!

Hahahaha...jag det är sant! JAG har FUSKAT!!! Haha...eftersom det inte tillhör vanligheterna så gör det inget OCH (viktigast av allt) jag begränsade det själv och tog beslutet själv!! :) Jag smakade totalt 4 stycken smörgåsrån när Emil-filuren fick mellis...hela 4 smörgåsrån av fullkorn och dinkel...japp...med SMÖR...(bregott) :) Det var JÄTTEGOTT...men det var allt - jag "la av" i tid... :) Blev så sugen och smakade! Och det var det värt! :)

I morse vaknade jag med en ond och irriterad hals...jobbigt. Det här brukar ju liksom gå över efter att man kommit upp och fått frukost...MEN icke sa nicke... :( har haft ont HELA DAGEN!! :( Och det blir inte bättre...har nyst massor nu i kväll också...fruktar lite att jag håller på att bli sjuk... :( FY vad trist i så fall - vill INTE!! :(
Håll tummarna för att det är bättre i morgon!!! Snälla ni! :) Ikväll blir det att ta en STOR kopp te - med honung (lite till fusk, men vill inte ha ont i halsen)... :)

Annars har vi haft en kanondag idag underbara Emil ♥ och jag! Vi har varit ute på stan och handlat lite leksaker och lite annat. Så tog vi en liten fika innan vi åkte hem - bara han och jag! Mysigt!!! :) Sedan var jag ute med hunden en långpromenad innan det bar av till stallet och ett tufft dressyrpass!!! ♥ SÅÅÅ fantastiskt KUL!!!! Red underbara Drucilla ♥♥♥ igen! Fina fina tjejen!! :)

Även idag har jag känt mig lite fläskig igen :(...fast jag har ingen särskild anledning EGENTLIGEN...inget särskilt har hänt och jag har inte träffat någon om "inte sett"...men det kommer och går lite ialla fall verkar det som...lite surt, men antagligen något man får stå ut med...och försöka jobba bort. För hallå liksom - visst är det lite fråga om en lindrigare art av "störd kroppsuppfattning" och det är aldrig bra!! Känslan KAN ju faktiskt iof komma från det faktum att man inte känner sig helt 100...att jag håller på att bli förkyld kanske... jaja jobbigt är det och jag måste lära mig att jobba bort det!!!

Nu är det HÄRLIG fredagkväll och jag ska ha lite soffhäng med min fantastiskt, underbare PRINS! ♥ så blir det lite stickning förstås! MEN det blir en ganska tidig sänggång för mig...känner mig lite seeeeeeeg!!

Vill bara flika i en sak till: En gullig tjej som heter Jenny har skrivit en jättefin kommentar till mitt tidigare inlägg. TACK SNÄLLA du - JÄTTEGULLIGT!! Blir SÅ otroligt glad av att höra att jag är en inspirationskälla!!! ♥ Jag håller ALLA tummar och tår för dig!! Det här klarar du!!!!!! Grattis till dina tre dagar också!! Håll ut!!! :) Extra kram till dig!!

Så..Jenny och alla ni andra fina, goa bloggläsare - HA EN FANTASTISK fredagkväll!!
Kram




Det här vill vi INTE vet av!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0