...en del missnöje...

..infann sig i morse...:( Jag var uppe urtidigt med lilljärtat som var pigg VERKLIGEN i ARLA morgonstund (han vaknade kl 5..) :D Eftersom det har gått lite drygt halvtid mellan Gerdbesöken så tänkte jag (som vanligt) "kontrollväga" mig på min knäppa våg för att liksom "bara konstatera" viktminskning sedan sist (ni vet att det inte går att lita på min knasvågs siffror ju). VAD FASEN!! :( Vågen står på SAMMA tal som den gjorde efter beöket hos Gerd i måndags!!! :( Har jag inte gått ner ETT ENDA DUGG denna vecka nu???? :( Nu hoppas jag på "tillfällig" svacka bara och att det "tar fart" igen nu...SURT annars ju!!! :( Jag hoppas ju på att jag gått ner MINST 1,5kg till onsdagens besök hos Gerd...om inte blir det att planera in en ny ren-kur-omgång. Den får ju dock börja tidigast den 9 november i och med våra två hotellövernattningar! Älsklingen och jag ska ju på spa nästa helg och sedan ska vi åka till Stockholm, hela familjen, den 6-8 november och hälsa på "gammelfarmor" (min farmor alltså) och hoppas att även Emils gudmor är ledig lite så han kan få träffa henne också! :)

Jaja...skit också i allafall - att jag inte gått ner!!! :( JÄTTETRIST om det verkligen är så...hoppas som sagt att det bara är en tilfällig svacka både i kroppen och på vågen...det återstår att se på onsdag vid invägningen...annars - planering för ren kur igen!! :D

Idag vaknade Emil kl 5 !!!!!!!!!!!!!!! Jag VET...GUUUD vad tidigt!! Men nu ska ni få höra... jag som säkert är den morgonströttaste människan i hela universum...börjar så smått att hitta en tjusning i de tidiga morgontimmarnas lugn...!!! :D Jag är ju uppe tidigt varje dag egentligen vare sig jag jobbar eller är ledig. Under min jobbvecka så går jag ju ut med Agathon i mörkret varje morgon innan frukost och - Älskar det!! Dessa promenader är fantastiska och känslan efteråt och resten av dagen är obeskrivlig! Idag var vi uppe och lekte lite efter vällingen och så somnade Emil för en dryg timma sedan...medan jag satt vid bordet med min frukostshake och såg solen gå upp!! Tror jag ska bli "morgonmänniska" nu!! :)

Nu ska jag gå och ta hand om lillhjärtat när han vaknar och så ska vi ladda med gröt och frukt igen. I dag på förmiddagen blir det ett race med dammsugaren och sedan besök hos mamma i Laxemar med skogsprommenad följt av lite fika. I eftermiddag kommer Camilla och vi ska fika och ha stickjunta!! KUL!! En härlig dag! (NEJ jag ska inte fika annat än TE - med mjölk och honung dagen till ära...har fått tillbaks mitt halsont med råge) :(

Ha en fin dag ni också!
Kram



Ett frostigt "Pampas" i Laxemar... :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej tjejen!Inte skoj när vågen står still men inte heller ovanligt med platåer som man blir stående på ett tag. :) Jag ligger däckad av mega förkylning sen 1 vecka, (därför dåligt med kommentarer :) )trodde den skulle ge sig nån gång.. :( KÖr CK o mat omvartannat, har inte tillräckligt med energi för annat än att bli frisk. Hoppas din dag blir finfin och att du slipper bli sjuk! kram/Ella

2010-10-17 @ 11:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0