fredag!

Fredag idag hörrni! Härligt. Varje fredag blir jag så lycklig och alldeles varm inombords. Jaja, jag vet att "alla älskar fredagar"..men kanske inte av samma anledningar som mig? :) EN av anledningarna är att det ju är underbart stallbesök - ja i vanliga fall då. Denna vecka har horsesarna lite "höstlov" så det är inga ridlektioner. Det är dem väl förunnat tycker jag! ♥ :D Min andra anledning är att jag varje fredag inser att jag är ytterligare ett steg närmre min målvikt och "normalt" fredagsmys!! Just NU är det ju inget särskilt med fredagarna i DEN bemärklesen...men snart hörrni...SNART!!! ♥ Det är ju inte någon evighet kvar liksom! UNDERBART!! ♥

Igår var jag på fotvård/fotmassage hos finaste Mia! Som vanligt himmelskt GÖTT!! Fast i går var det ändå lite speciellt - det var ju min inplanerade belöning för delmålet 75kg!!! :) Njöt lite extra och känner mig så stolt över min bedrift! :)

Mia och Gittan som jag går till för massage och fotvård är goda vänner till mig och helt underbara bägge två ♥ De har nu bett mig kombinera ett av mina intressen med en tjänst. De behöver en hemsida och jag gillar verkligen att hålla på med sådant. Så jag ska hjälpa dem att fixa hemsidan för deras verksamhet!! KUL!! Ska bli fantastiskt roligt!! Ska även hjälpa dem med en "reklamfolder"! :D

Idag blir det inte steg1-mat i med älsklingen - han börjar ju jobba i kväll och åker kl 17:30 så det blir lite för tidigt. :/ Han får matlåda med sig från i går och jag ska äta lunch (steg1-mat förstås) med mina kollegor. Det ska bli trevligt. Så är det bara "halvdag" idag också! Kunde inte bli bättre!! :)

Tack igen hörrni för alla fina kommentarer och peppning!! ♥ ♥ ♥

Ha en underbar dag
Kram



Sötaste Emil... ♥ Han är så rolig med nappen! Han tar själv ut den ur munnen och vänder den fel. Så har han den så och åker omkring i sin gåstol som om allt är frid och fröjd :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0