härligt med snö...

Ja det tycker jag ialla fall! Jag gillar snön! Jag kan dock hålla med om att det var liiiite tidigt med oktober. Kan hända var det övergående och att vi förhoppningsvis får tillbaks några riktigt fina höstdagar till! :)

Jag har verkligen fått tillbaks min motivation igen! Jag har ju verkligen bestämt mig nu för att det här SKA gå!! Det har ju hjälpt lite med de fina resultaten hos Gerd och det faktum att folk allt som oftast med lite "förvåning" i rösten säger: "Men GUD Jessica, du har ju gått ner en hel del i vikt va?? Hur mycket är det??" eller som Emils fröken från öppna förskolan sa: "Men OJ - vad har du "försvunnit" :) känns ju himla skönt att det nu är så tydligt att folk liksom "inte kan låta bli" att kommentera det! :) En av mammorna i vår föräldragrupp kände inte i gen mig när vi sågs på stan häromdagen. Hon såg jätteskeptisk ut när jag sa hej och det tog ett par sekunder innan hon kopplade vem det var med orden: "Men herregud Jessica, jag kände inte igen dig. Vad smal du har blivit"! :)

En annan sak som också hjälper oerhört mycket är ju era fina kommentarer och peppning!! TACK HÖRRNI - TACK SÅ MYCKET! ♥ Alla kommentarer värmer väldigt!! Välkommen också till Jakob från Finland!! :)

Idag är det grådassigt regnigt höstrusk ute här. Funderade på att ta en tur till stan med svärmor, men jag hoppar nog det. Emil får följa med till Maxi i eftermiddag istället. Inget kul att springa på stan i regn och kyla om man inte måste :) Ikväll är det ridning igen! Åh vad kul! Sedan blir det lite förberedelser till morgondagen resten av kvällen (efter maten)! Som ni kanske minns så är det ju nu i helgen (lörd-sönd) som jag och prinsen ska iväg på spa-övernattning. Mormor kommer hit och passar Emil och Agathon. Hon får lite assistans av morfar med hundpromenaderna bl a. Det kommer att bli kanon - för alla inblandade tror jag faktiskt!! :) Ska bli sååå härligt!
Dels ska vi bara slappa och njuta...vara barnlediga ett tag! Sedan blir det ju lite "fest" med mat också. Dels på kvällen och dels vid frukostbuffén! *mmmmm* Gott ska det bli. Sedan gäller det att jag kastar mig på kuren som vanligt igen - för lite "fusk" blir det ju nu med kolhydrater ialla fall. :)

Nu ska jag gå och ta hand om min lille Filur ♥♥♥ som vaknat från sin tupplur! Det vankas grötfrukost för honom! :)

Jag får se hörrni om jag hinner in här och skriva ikväll eller inte. I annat fall får ni ge er till tåls till söndag - innan dess blir det inget inlägg! Kanske hinner jag med ett litet "hej" i kväll men vi får se!

Ha en fin fredag och en fantastisk helg!
Kram



 GOSARNA!!! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0