...hemma igen!

JAPP! Nu är man hemma igen! GUD vad härligt vi har haft det - men HJÄLP vad jag har saknat min lille underbare Filur!!! :) Det är ju helt sjuk vad man blir "tom" i hjärtat när de inte är i närheten.

Vi har verkligen slappat, myst och ätit SÅ gott!! Det har varit fantastiskt! :) Jag har ätit med magen, huvudet och hjärtat (i precis den ordningen också) och det har gått jättebra! Känner mig väldigt duktig som inte "helt ballat ur" och ätit allt möjligt bara för att jag haft en liten "festkväll" som i går! I morse åt vi frukostbuffé förstås och det var himla mysigt också och jag njöt av bröd med ost och marmelad + en del charkuterier och grönsaker! :)

Med mina soppor har jag gjort som så (i samråd med Gerd förstås) att jag åt bara två soppor i går eftersom jag skulle äta "som vanligt" (dvs med kolhydrater och allt) under middagen. I morse tog jag ingen soppa för att jag åt "som vanligt" under frukosten. Resten av dagen idag blir det bara soppor för mig. Älsklingen får äta rester i kylen! :) Från och med i morgon så blir det som vanligt igen med tre soppor och ett steg 1-mål om dagen! Nu har jag siktet inställt på 60-tal på vågen!! Hänger ni på?! ;)

När folk frågar och/eller jag bara berättar om min viktresa och faktiskt säger högt att "jag har gått ner 15kg hittills" så blir jag nästan lite chockad själv!!! :) Det är ju helt OTROLIGT!!! och det forstätter ju faktiskt att rasa fortfarande!! Det är ju nästan overkligt - men OJ så kul!! Känner mig verkligen stolt!! 

Nu ska jag gå och se om lille filuren inte vaknar snart...han har sovit sedan innan vi kom hem så vi har inte träffat honom än... Längtar så efter att få hålla och pussa honom!! :)

Ha en fin dag alla!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0