hinner jag med foton i kväll...?

Ja vi får se! :) Ambitionen är ialla fall att vi ska hinna ta lite nya framstegsbilder i eftermiddag - vi får se om det går att få till!

I övrigt är jag på jobbet nu och har i vanlig ordning cyklat hit efter en härlig morgonpromenad med Agathon, en frukostshake och en dusch! Nu är det arbeit som gäller!

Ha en fin dag hörrni!
Kram

PS. Visstja - glömde ju berätta en viktig sak i "överenskommelsen" med Gerd rörande min och älsklingens spa-övernattning med massa mat. Jag får INTE väga mig hemma nu på hela veckan! Jag måste vänta med vägningen tills jag kommer till Gerd (ska dit måndag 1 november). Allt för att inte få se "fel" siffror på min opålitliga våg och blir nedstämd och omotiverad och så. Får stålsätta mig så jag klarar det - är ju sååååå nyfiken! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0