...ibland blir man överraskad! :D

Hahaha!! JA verkligen!! :)

Men FÖRST - TACK Lena och "Anonym" för era värmande ord!! :) Jätteskönt att få stöd och peppning när man behöver det som mest!! TACK!!! ♥♥♥

Jaaa då ska jag uppdatera lite. Vill börja med att berätta att jag känner mig bättre idag! Fick mens i går faktiskt och kände mig genast piggare idag. Och gladare!! Och mer motiverad! När jag gick till Gerd i eftermiddags hade jag dock inga större förhoppningar på invägningen eller mina mått...som ni vet...

TÄNK vad överraskad man kan bli ibland!! JÄTTEKUL - för visst hade jag gått NER...hela 1,2kg till!! och 2 cm i midjan "trots allt" OCH på en del andra ställen visar det sig (se nedan)!!! :) Blev så glad och motiverad igen. Gerd hjälpte även hon till med att få mig att hitta tillbaks till min härliga motivation igen! NU kör vi på fullt race igen!! :)

På lördag drar ju jag och fina prinsen iväg på spa-övernattning på Öland! Det ska bli så kul och mysigt - bara vi två! ♥♥♥

I morgon blir det nog lite "fönstershopping" i stan med Emil och svärmor...sedan en liten fika på café kanske..  :) På eftermiddagen har vi möte med föräldragruppen på BVC. KUL! Vi har ju inte sett dem på ett tag! Kul också att se om de märker något?! ;)

Nåja här kommer nu mina finfina resultat för denna vecka! :) Känner mig så glad och stolt och belönar mig själv med ett "HURRA" och en klapp på axeln i vanlig ordning *klappklapp*

Håll till godo:

Varsågoda - skillnad från start till idag:

Startinfo (100818)
vikt hos Gerd: 88,9 kg

midjemått:
113 cm
mage: 118,5 cm
stuss: 107,5 cm
lår: 54 cm
överarm: 34 cm
BMI: 33,5

-------------------------------
Info vecka 5 (101020)
vikt hos Gerd: 74,1 kg (-14,8 kg)

midjemått: 90 cm (- 23 cm)
mage: 103,5 cm (-15 cm)
stuss: 100 cm (-7,5 cm)
lår: 49 cm (5 cm)
överarm: 28 cm (-6 cm)
BMI: 27,8 (inte längre fetma)!!!

WOHOOOO!! Inte illa va?!? OCH hörrni - en sak till!! Kolla min "ticker" jag har gått ner mer än jag har kvar till mitt mål nu!!! HÄRLIGT!!!

Nu ska jag tvätta mig och krypa ner med lille Filuren♥ och försöka sova lite!! 

Ha en fin kväll och sov gott!
Kram  


Kommentarer
Postat av: Charrrooolajna

Fan va duktig du är Jessica om man nu får svära men tycker att det ligger i sin rätt här :-D



Tänk att du nått mer än hälften av alla kg så jäkla duktigt nu e de bara att köra på resten oxå. Titta på sötkorven Emil och tänk att du gått ner mer än vad han väger ger lite perspektiv eller hur? Sjukt bra :-)

Keep up the good work



Många kramar

Charoolajna

2010-10-20 @ 23:05:35
Postat av: Jakob

Bra jobbat! :) Kämpa på!



Hälsningar från okänd cambridgeanvändare i Finland :)

2010-10-21 @ 11:37:30
Postat av: Ellinor

HURRAAAAAA för dig. Guuuu va du är duktig!! SNoriga hälsningar från mig! :)

2010-10-21 @ 13:07:39
Postat av: Anne

Fan vad duktig du är! Du vet att jag har dig som sporre ler.

Jag har gått ner 9,2kg nu. Å ligger nu på 83,8kg.

Fast om man ska räkna från linn föddes så är det betydligt mera (vägde då 105kg) helt jävla galet.

Kram kram kör så det ryker.

2010-10-21 @ 13:57:20
Postat av: Anita

Hej gumman! Du er så flink! Er veldig stolt av deg som står på som du gjør, og nå er du over halvveis til målet! Kjempebra.

Stor klem

2010-10-21 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0