...invägning idag...

...om någon är lite intresserad av att veta det ;) Är ju ganska "dött" här inne nu för tiden! *haha*
Får se när och OM jag hinner skriva in mina resultat ikväll eller inte.

Har inga större förhoppningar när jag går till Gerd idag. Tror inte jag har gått ner så bra som de andra gångerna i alla fall...vi får se vad det blir...

Ikväll ska jag ut och äta med Eva-Lena det blir nog Lilla Krogen... sedan är det Grey's Anatomy vid 21 och därefter obligatoriskt samtal/diskussion med bästis-Jessica...

Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du e sååå duktig vännen. Hoppas din svacka går över snart.

Du har ju egentligen inget att vara missnöjd med. Tänk bara på vilka FRAMSTEG du

har gjort! Då måste man verkligen va motiverad. You go girl! Kram på dej

2010-10-20 @ 21:23:45
Postat av: Corey

Först vill jag säga grattis igen ;). Va skönt att du känner att du har kommit ur den negativa svackan ... Jäkla PMS varje månad .. Ha ha ... Skönt att du känner ny ork och kraft igen :).. Du kommer att nå ditt mål! Så kämpa vidare ;)

2010-10-20 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0