...jag ÄR här...ingen fara!

hahaha..OM det nu skulle vara någon som efterlyst mig! Jag har haft ännu en hektisk helg med HUR MYCKET som helst att göra!! I går var det jobb ute i trädgården och sy gardiner - idag höststädning!! Inte så jätteupphetsande kanske, men det är så härligt när det är gjort!!  Har inte riktigt klarat mig från förkylningen ialla fall... :(

Jättetäppt och ont i huvudet just nu, men i ärlighetens namn nå känns den kommande natten som ett slags "avgörande". Antingen kommer jag bli mycket sämre eller så blir jag bättre...hoppas (och tror) inte att jag är på samma "nivå" som nu ialla fall! Hoppas ju förstås att jag piggnar till lite!

I morgon hörrni är det ju åter dags för invägning hos Gerd!! Spännande!! Jag har "smygvägt" mig ett par gånger och fick väääääldigt varierande (och faktiskt märkliga) resultat. Som ni redan vet så vägde jag ju 75,2 vid ett tillfälle och det har jag gjort en gång till sedan, men innan och efter den andra gången så har jag även vägt 76,5 och 76,8...märkligt hur det har pendlat upp och ner. Som tur var så fäster jag ju ingen direkt vikt vid vad min knasvåg säger att jag väger... DOCK skulle jag så GÄRNA vilja att den har rätt nu!!! Jag vägde mig i kväll här nu (innan maten) och var tvungen att ropa på älsklingen för att ha ett vittne!!! Hahaha...i kväll (efter storstädningen) vägde jag på min fina, fina våg: 74,5kg!!!! hahaha...fan det vore något att visa upp hos Gerd i morgon!!! Det kommer ju inte att hända, men jag hoppas på att hamna så NÄRA 75kg som möjligt i alla fall...Håll tummarna för mig hörrni!! :)

Nu ska jag faktiskt ta kväll och hoppa i säng!! Hoppas att lite sömn kurerar mig! :)

Ha en fin söndagkväll hörrni!!
Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0