...Liiiite får man ju misstörsta...?? :)

Då var jag tebax!! ;) Har haft en fantastisk eftermiddag omgärdad av underbara människor!! ♥
Jag har varit hos finaste Gittan och Mia i Figgis ♥ och träffade (igen) mediet Carole! Hon är helt underbar OCH klockren, så man blir mörkrädd, i sina kortläggningar!! ♥ JÄTTEKUL!! Fick en hel massa matnyttigt med mig - som vanligt!! Jag skrev på skoj på FB härom dagen att "man kanske skulle skola om sig på gamla da'r" ...och...hmm...tjaa vi får nog allt se faktiskt.. :)

Annars har det varit en ganska bra dag. Eller...njaaa nu ljög jag nog lite *hehe*...jag har faktiskt misströstat lite idag...det är länge sedan nu...men i dag har det inte känts kul alls... :( Har tyckt att jag ser fläskig och tjock ut nu igen...:( Jättejobbigt!!! Har inte tagit mig ur den känslan än faktiskt fast klockan har passerat 22...hoppas jag känner mig bättre när jag vaknar i morgon... :)

I morgon är det babysim - då ska lille Filuren och jag plaska runt i varmvattenbassängen igen! SÅ MYSIGT ♥

Håller på att planera en liten överraskning till underbaraste älsklingen - i maskopi med min mamma...hoppas det går i lås! Vore SÅÅÅÅ kul!! Jag avslöjar inget än...men lovar att berätta när det är klart!

Nu ska jag ta min fläskiga lekamen och gå och lägga mig...:( Hoppas den blivit mindre tills i morgon!!! :)

Ha en fin kväll och sov gott!!! :D
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0