...nu blir det tv-soffan... :-)

Ja det blir det. Tänkte sätta mig i gungstolen med min stickning nu igen! Det är så skönt att sitta och filura där medan tv:n går. När älsklingen tittat på Robinson (jävla skitprogram) blir det till att kolla ett par inspelade avsnitt av förhäxad innan jag hoppar i säng! :)

Jaha - då har jag bokat barnfri "love-get-away" för mig och Prinsen ♥♥ Vi ska på SPA på fina, fina ÖLAND, få massage (han), ansiktsbehandling (jag) och hänga i relaxen. Äta trerätters-middag, övernatta och frossa i härlig frukostbuffé innan det bär av hemåt igen! Min fantastiska mamma ♥♥ passar Emil och Agathon hemma hos oss!! Tycker vi är värda det! Vi är småbarnsföräldrar, jobbar, har kört framgångsrik viktminskning och firade 2-årsdag 13 september. Då gick jag som bekant på ren kur så vi kunde ju inte fira över huvud taget...så vi "firar" lite allt möjligt nu!! :) Det ska bli JÄTTEHÄRLIGT!!!!

Nu ropar gungstolen...måste gå. Lämnar er med en blid på stickningarna och en härlig bild på finaste Emil ♥

Ha en fin kväll!
Kram

PS. JAPP jag kommer att fuska vid frukosten...och EVENTUELLT med efterrätt (har inte bestämt mig än) vid middagen...OM jag ORKAR alltså... :) Lite vitlkösbröd blir det till förrätt ialla fall! :) DS

Världens sötaste EMIL!!! ♥



Kom ihåg att det ska inte "bli" något av detta...jag bara övar mig i stickning (så inte alla frågar "vad ska det bli" ??) :) hahahaha


Kommentarer
Postat av: Lena

ser riktigt bra ut Jessica... duktig kicka...;)

2010-10-07 @ 20:27:12
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det ser ju lovande ut inför söndag ;)

2010-10-07 @ 22:37:38
URL: http://millanmspyssel.blogspot.com
Postat av: Corey

Det är så roligt att få följa dig Jessica :) se hur du tar dig genom dag efter dag. Stickningen börjar ju med ta form =). och vilken söt bild på sötisen. Jag vill också på spa ... ;)... jag hoppas ni får det riktigt mysigt.

2010-10-08 @ 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0