...Nu får jag skärpa mig!!!

Hahaha...ja verkligen!! Jag måste ha skärp i mina byxor nu!! Wohoo...OCH jag pratar inte om mina "gamla" byxor utan faktiskt om de jag köpte i Ullared för en dryg månad sedan - då behövdes det inte skärp kan jag lova :D JÄTTEKUL!

Då ställs jag genast inför ett dilemma...var någonstans är alla mina skärp?? (Eller mina 2 skärp förresten - har inte fler...om ens två...haha). Jag har inte "behövt" (inte något positivt direkt) använda skärp i mina byxor på ett och ett halvt år...typ...de har suttit uppe ändå...och suttit åt också!! :/ Jag packade undan dem i samband med att jag gick upp masor i vikt. Sedan blev jag gravid och under den tiden har vi dessutom FLYTTAT en gång...så var någonstans i bland alla kartonger är mina skärp...? Blir att gå på sakletar-raid i morgon kväll...*haha*

I morse erbjöd fina älsklingen mig att låna ett av hans skärp - underbara prinsen! ♥ Hade ingen större förhoppning om att ens får runt ett av hans skärp runt min mage, men tänkte jag skulle testa ialla fall...för att han var så snäll och erbjöd sig! Det första fattades det 5 cm på...det andra - Gick runt och jag kunde knäppa det - visserligen bara i första hålet, men ialla fall!! Vad SKÖNT det kändes!! :) Så i dag för första gången på mer än ett och ett halvt år så har jag skärp i mina byxor...som är i storlek 42 och skärpet är min smala älsklings!!! :D

Jaja...ville bara delge er detta - hoppas hinna återkomma en sväng i kväll igen om tid finns...men jag kommer prioritera mina älsklingar - min fina familj - så ni får finna er i att komma i andra hand... :)

Ha en bra dag!
Kram

PS. Snart är det fotoredovisning som gäller igen!! :) Jag har planerat att ta nya foton den 24 oktober...om jag hinner...Det blir liiiite längre än en månad emellan då, men det passar så bra efter SPA-övernattningen...tror jag...KAN hända blir det precis innan...vi får se. Foto KOMMER ialla fall snart! DS




Nästan som det jag har på mig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0