sköna söndag...

..har det hunnit bli och jobbhelg är det för Prinsen! Jag var inte här inne igår - som vanligt hastade lördagen förbi i 190!! Passade på att uttnyttja dagen till att vara med mina underbara killar. ♥ Emil hela dagen och Johan på kvällen. ♥

Igår var Emil och jag på stan med fina faster Linda ♥ nästan hela eftermiddagen! Det var så KUL! Vi shoppade lite och tittade på lite kläder till Emil (som jag ska shoppa senare i veckan) och så blev det en liten fika. Jag köpte även (äntligen) mina efterlängtade strumpstickor!! Ska se om jag hinner påbörja skaftet i kväll - på mina allra första RAGGSOCKOR hörrni! :)

Usch den här helgen har jag VERKLIGEN haft en "matsvacka"!! Hahaha...ja ni läste rätt! Jag har inte obsessat om min vikt (vilket är jättebra känner jag själv) :) men däremot har jag haft FROSSERI!!! :( FY fasen vad surt!! :( Jag har FROSSAT i saker jag egentligen inte "får" äta!!! :( Jag har ätit HUR MÅNGA smörgåsrån med smör som helst!!! (Jag menar verkligen MÅNGA!!!) :( Jag har dessutom ätit två mackor med smör och mjukost!!! :( Varför???? Har ingen bra anledning HELLER!! Usch vad jobbigt!! :( Jag liksom "legaliserar" nu plötsligt mitt frosseri när jag ger Emil mellis...Av vilken anledning då kan man ju undra!? NÄÄ FY SJUTTON - var jättesugen på rån även i dag, men hittills har jag hållt mig...måste försöka låta bli!! Det är ju så himla onödigt och om jag fortsäter så kommer det ju förstöra för mig i slutändan!! :( Håll tummarna och ägna mig gärna en extra tanke om ni orkar! ;)

Det ÄR ju så NÄRA nu...snart kommer jag ju "få lov" att äta "som vanligt"...(inte för att mitt frosseri var "som vanligt" men ni hajjar..) :) 

Idag blir det härlig höstsöndag hos mamma i Laxemar! Vi ska åka dit efter att Emil ätit gröt. Då blir det promenad med vovve i skogen och mamma får vara "lite barnvakt". OM det inte känns ok att Emil hänger på i vagnen, då får de också följa med! :)  Tycker bara det ser så "ruggigt" ut ute!

Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig i soffan en stund tills Emil vaknar.

Ha en fin dag!
Kram

PS. I morgon är det invägning igen...Surt att frosseriet var i helgen...så nära inpå..;) DS



...min LAST... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0