...soap-aholic...:)

Hahaha..det är jag det! Ikväll (om en halvtimma) börjar ÄNTLIGEN några av de program jag följer!!! Har tre (fyra innan Ugly Betty slutade) favoritserier som jag verkligen inte missat (eller kommer att missa) ett enda avsnitt av!! Desperate Housewives, Cougar Town och Grey's Anatomy!! De två första har premiär i kväll och Grey's i morgon kväll!!! ♥ 

Har haft en lite bättre dag idag! :) Har inte misströstat alls, så lite sömn gjorde nog susen.. :) På måndag ska jag till Gerd och väga in mig igen - hoppas det ser bra ut! :)

Jag ska vara lite tråkig ikväll...har inte massor att skriva om precis...har dessutom min bästis ♥ i telefonen så jag vill ägna mig åt henne!!! ♥♥♥

Ha en fin kväll alla!!
Kram




Kommentarer
Postat av: Elin

När du äter dina 1oo g protein..vad brukar du ta då? Och hur mycke och vad för grönsaker?

2010-10-05 @ 21:45:12
Postat av: Lena

Hur går det med stickningen då??? :)

2010-10-05 @ 23:04:44
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0