...sticksugen... :-)

HAHA...ja det är precis som det låter..jag är verkligen sticksugen! Jag har lust att gå och sätta mig NU och sticka...fast tänkte uppdatera här lite först! :)

Idag har det flytit på bra igen. Det "nya" jag testar, med morgonrutinen att gå ut med Agathon före frukost funkat kanonbra och är så himla skönt och välgörande!! Det andra "nya" jag testar funkar också finfint. Ja än så länge ialla fall...när jag har jobbat, hoppas det håller nu i helgen också. Jag äter ju mina soppor lite med "udda" tider nu FÖRE middagsmaten för att jag ska få i mig alla tre. Har delat upp dem på kl 7:00, 11:00 och 15:00-16:00 (beroende på när jag känner mig hungrig). Sedan äter jag kvällsmaten (steg 1 maten) senare på kvällen typ runt 18:30-19:30 någonstans...Är en superbra lösning :) Hoppas jag fortsätter att gå ner så fint i vikt nu också som jag gjort hittills! :D

I kväll var det stallet och ridning igen!! Fick lära känna fin, fina Drucilla ♥ som var helt fantastisk att rida. Vi hoppade en liten hinderbana idag - det var supekul! Dock var jag VÄLDIGT tveksam till om jag skule våga och vääääldigt nervös sedan förra gången. Ni vet jag skrev ju om hur jag höll på att åka i backen två gånger! Insåg inte hur "omskakad" jag faktiskt blev av det...blev varse detta när jag kom till stallet idag...Fast Drucilla var så lugn och trygg - det kändes kanon!! Hoppas jag får "öva" på hoppningen med lite "lugnare" hästar ett par gånger...sedan ska jag hoppa med Chili igen!! :D Måste bara återfå balansen och känna mig säkrare! :)

Är väldigt irriterad ikväll!! :( I förmiddags beställde jag (OCH BETALADE) ett blommogram på interflora för leverans idag. Tror ni det har kommit fram några jävla blommor??? NÄ - JUST DET!! Jävla bluffmakare!!! Jag blev lovad levernas senast 20:00 (som är den allra sista leveranstiden) men klockan är äver 21 nu och inte en stjälk har kommit fram!! RIKTIGT JÄKLA DÅLIGT INTERFLORA!!! Ska ringa dem i morgon och kräva återbetalning - oavsett om blommorna kommer fram eller ej!! Beställer man ett blommogram med leverans samma dag så ska man ju få det - särskilt om man betalat för det!!!!!!! FY vad trist!!!!! De kan inte skylla på att "ingen har vart hemma" eller liknande heller för här har varit folk hela tiden OCH dessutom fyllde jag i "häng på dörren" om ingen är hemma...PISSINTERFLORA!!!!! :(( Aja..inte mycket jag kan göra åt det nu...men i morgon bitti ringer jag DIREKT!!

I kväll brinner ett ljus i min finaste ljusstake i köksfönstret...till Elin Krantz' minne ♥...Mina tankar går till hennes familj! FY så onödigt!! :(


Nu ska jag faktiskt ta kväll och sätta mig i min gungstol och sticka lite...*hahahaha*...det lät som om jag vore typ 85 år ...men det är faktiskt det jag ska göra nu! Sedan blir det tidigt i säng i kväll!

Ha en fin fredagkväll hörrni!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0