tar tidig kväll... :)

Jaaa jag hade faktiskt tänkt mig det serrni!! :) Älsklingen jobbar i kväll och jag är solo med lillhjärtat. Emil har somnat och jag ska snart ta min sista shake! MEN...vad konstigt tänker ni som hängt med då...hennes sista shake NU?? Så här dags?? *hmmm* OCH ni har helt rätt - det är inte som det brukar riktigt..och varför det?

Jo...var lite klippsk i dag nämligen...jag kom på att..hmmm..det blir ju lite "meckigt" dessa fredagkvällar när älsklingen jobbar och vi har barnvakt. Emil KAN sova när jag kommer hem men han kan LIKA GÄRNA vara vaken (som idag) och då måste han ju så klart få lite uppmärksamhet och sedan sövas innan jag kan börja laga mat. Ridningen slutar ju så att jag aldrig är hemma före 19:30 så...jaaa...ni kan ju räkna ut själva - det blir RÄTT sen middag då... Men så fick jag en snilleblixt i dag...jag äter ju naturligtvis LUNCH istället dessa fredagar!! Det har ju ingen som helst betydelse NÄR jag äter min måltid liksom...så det var precis det jag gjorde. Jag hängde på två av mina kollegor ut på lunchen..det blev en oxfilé med mycket smaskiga wok-grönsaker! Så nu har jag bara en shake kvar så är dagens ranson avklarad. :) När jag kom hem från jobbet så lagade älsklingen ihop sin middagsmatlåda under tiden jag lekte med Emil! Perfekt lösning - han blir inte heller utan! Tidsvinst - JAPP!!! :)

Så nu ska jag ta min sista shake...slänga mig i soffan och kolla ikapp mig på mina inspelade förhäxad-avsnitt!

Till er - HA EN FANTASTISK fredagskväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0