...trist utan kommentarer...;)

Ja det måste jag säga...det var hundan vad dåligt med kommentarer jag haft nu de senaste två dagrna (exakt INGA)...ändå är ni här och läsar era busar... Säg "hej" i alla fall...? :D

Jag känner mig såååå nöjd med livet just nu...♥ Har varit ute på en arla morgonpromenad, druckit frukost och duschat för att sedan ta cykeln till jobbet...å här sitter jag nu...(japp har "lånat" lite tid nu igen så det blir bara ett kort inlägg). Tänkte hoppa in och skriva "hej" till er ialla fall så ni vet att jag finns kvar här..*pik pik* ;)

Idag blir det ju "kortdag" för jag slutar som alltid på fredagar kl 14:00. Sedan ska jag hem och mysa med mina fina killar ett tag...Ikväll ska älsklingen jobba igen :( och jag ska till stallet :D Snälla morfar kommer och sitter barnvakt hos Emil ett par timmar då! KUL för dem båda! :)

Nu ska ni få höra - idag när jag hade fått på mig mina kläder och såg mig i spegeln så kände jag mig: SNYGG!!! :D Jag gillade verkligen mig och min kropp i den outfiten jag har idag!! ♥ Hade nya kläder i strl M på mig i dag igen och ingenting sitter "fel" eller "fult"...!! ♥ Vilken delseger! Härligt att få känna så!!
Som en liten "påminnelse" så har jag sett två personer på vägen till jobbet som såg ut som jag gjorde innan... :( Med jättepösiga mysbyxor i alldeles för lång storlek - för att de ska passa runt magen - och de är de enda byxorna man "orkar" ha på sig som tjockis. Sedan som pricken över i:et så hade de jackor som satt för tajt över magen och bålen, men vad alldeles för lång i armarna (eftersom man köper för allt för stor storlek för att ens kunna knäppa den). Då tänkte jag...(lite ego kanske mitt i allt men, men) GUD vad skönt att jag ALDRIG mer kommer att se ut sådär!!! Aldrig mer behöva klä mig sådär!!! :) Å så kände jag mig jättenöjd och stolt över det jag faktiskt åstadkommit så här långt! ♥ FÖR ATT: För ett par månader sedan kunde det där lika bra varit JAG!!

Hur som helst hörrni - ha en fantastisk dag! Jag återkommer i kväll!!
Kram

PS. Den "outfiten" jag har på mig idag ska jag se till att ha på mig vid korttagningstillfället - så får ni se den då DS.



Kommentarer
Postat av: Lena

visst är det tråkigt när man inte får massa kommentarer ;)

2010-10-15 @ 16:19:42
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Elin

Varför får vi aldrig se några bilder?

2010-10-15 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0