...uppdate!

Jaha...återigen så "försvann" plötsligt gårdagen utan spår och jag hann inte ens med...Haha

FÖRST - JÄTTETACK UNDERBARA ni ALLA för alla fina kommentarer och peppningen i samband med mitt förra inlägg! PUSS på er!!! ♥♥♥

Hade fullt upp i går kan man säga - inredde kontoret med nya gardiner och "blev tvungen" att sy lite på en kappa som skulle upp. Utöver detta så hade jag ett fasligt dilemma med val av nya glasögon! :) För att inte tala om tv-kvällen som bjöd på både Desperate Housewives och Cougar Town.. :)

Jag har egentligen ett par glasögon som "funkar", men problemet med dem är dels att de är liiiiite för svaga och dels är de av metall och helt rektangulära med en tunn "platta" som dekor längst ut...inte HELT barnvänliga...rätt vassa faktiskt. Så för min egen, men mest för Emils skull så vill jag byta. Ska ha mig ett par i plast med bättre rundade kanter! :)

Jaha..."vägningsförbudet" gick i stöpet i morse...blev sååååå nyfiken så jag kunde inte låta bli *huga*...men jag hade "tur" och vägde mig i en "snällsvacka" i kroppen så vågen visade bra nedgång. Bra så då - nu behöver jag väl inte väga mig mer innan Gerdbesöket på måndag!!! Eller hur.... :) Faaaast undrar vad jag skulle väg om kroppen INTE var i "snällsvacka" utan "normalläge"....NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!! MÅSTE låta bli!!!! :/ Hur svårt kan det vara liksom. Jag menar resultatet hos Gerd är ju det som gäller!! Det resultatet påverkas ju överhuvudtaget inte av det som MIN våg visar innan eller mellan gångerna.... Eller hur???! Så puckat att hålla på juh!!

Jaha - nu har vi bokat in ett KUL besök hos min barndomsvän Caroline, till vår Stockholmstripp!! JÄTTEROLIGT!! Vi har inte setts på....jag VET verkligen inte HUR länge...??!! Har inte en susning om hur många år som gått sedan sist...*hmmmm* Nåja ialla fall - hon har också fått bäbis i år (kul sammanträffande - som allt annat som sammanvävs i våra liv jämt *haha*). Hon har en liten Milton på 7 månader så det blir ju kul för Emil att träffa honom också!! :) Sedan ska vi hälsa på min lilla farmor på sjukhemmet och en hel dag finns inplanerad hos min andra barndomsvän Helle!! Hon har en liten Affe på 20 månder! Lika kul det!! (De var nere hos oss och hälsade på i Oskarshamn i en vecka i somras! Det var JÄTTEKUL!!) :)

Vi drar ju till Stockholm 6-8 november och bor på hotell i två nätter! Kul med lite minisemester hela familjen! :)

Nu ska jag återgå till arbetet - pausen är över! :)

Ville bara kika inte och skriva lite till er nu - kommer inte att ha tid i kväll sedan nämligen! Vi hörs i morgon igen!

Ha en fin dag och kväll!
Kram


PS. Missa inte Grey's Anatomy på 5:an kl 21 ikväll!! Olidlig spänning varje avsnitt!! ♥ DS



Valet föll på detta par glasögon - PSS Ser ni vad smal jag blivit i ansiktet!!! :D DSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0