...usch!

Jag snikar åt mig lite tid så här på sluttampen av arbetsdagen! :) Kommer inte ta med mig min dator hem idag faktiskt! Jag ska ägna mig åt min underbara lilla familj istället! Ska ha en riktig myseftermiddag och kväll med dem nu tänkte jag - ska även sätta mig ner och diskutera lite med min fina Prins! ♥

Usch (eller jag vet inte om det ÄR usch...eller inte längre ialla fall) vad jag har haft massa märkligheter för mig sedan Emil föddes egentligen. När Emil föddes i januari så var ju allt så nytt och läskigt och man hade superduperfokus på bäbis och att försöka vara mamma HELA tiden...men sedan allt eftersom tiden gick så börjar man ju komma in i rytmen och mammalivet och kan lägga om fokus lite...och vad hamnade mitt fokus då?? JO - På mig och mina förehavanden...min sysselsättning i allra högsta grad. Jag började diskutera med mig själv (och andra) om jag verkligen var på "rätt" ställe i livet - var det det här jobbet jag skulle ha resten av livet etc. ... Ja nu hajjar! Det sjukaste ÄR att jag verkligen TRIVS KANONBRA på mitt jobb OCH med min chef och mina arbetskamrater!!! Jag KÄNNER mig inte "felplacerad" egentligen...men ÄNDÅ har jag haft dessa tankar. Och SOM DE HAR GNAGT i mig!!! Ojojoj...om ni bara visste!!! :( Jag har haft sååååå många olika projekt i huvudet (allt i från att starta en butik till att bli hudterapeut...och hur mycket som helst där emellan. Allt i egen regi) som jag lagt fram till min prins det ena efter det andra med väldigt varierande mellanrum. Han - DEN UNDERBARE MANNEN - har stöttat mig i ALLT!!! ALLT!! Fina älsklingen.♥♥♥♥

Nu ska jag försöka komma till saken...jag gick och lade mig under förvirring (som ni ju fick smaka på) i går med mitt allra senaste projekt (spaterapeut) i huvudet och ett spänningspirr imagen...det HÄR skulle bli kul - leta utbildningar varje ledig stund nu!! I natt har jag haft SÅ OTROLIGT märkliga drömmar - en psykiskt jobbig natt kan jag sammanfatta det hela med! SÅ i morse vaknade jag och kände mig helt tom i huvudet!

Under min promenad med Agathon i den kyliga höstmorgonen så KOM JAG TILL INSIKT!!! HA! Jag vet precis vad jag vill göra!! Jag vill vara PRECIS HÄR i livet...där jag är NU!!! Jag har ett fast jobb som jag VERKLIGEN GILLAR, världens underbaraste hus, en fantastisk man och världens finaste Emil!! Vad FAN har jag hållt på med?? HUR kan jag för en sekund ha velat "byta bort" detta liv mot något annat??? Jag har VERKLIGEN kommit till INSIKT - jag kan inte ens förklara det för er på ett bra sätt...men så här är det!!! Jag blir rörd och gråtfärdig av lycka när jag tänker på vilket underbart liv jag har ♥♥

Jag har varit SÅ "upptagen" med mitt SKIT (rent ut sagt) så jag har "glömt bort" det underbara i umgänget mina fantastiska killar och allt har bara gått på "rutin" liksom...Jag har haft så mycket tankar och projekt snurrande i huvudet hela dagarna så att jag har varit precis SLUT på kvällarna och inte orkat vårda någon av relationerna särskilt mycket...USCH FY FAAAAN vad störande och otroligt, urbota KORKAT av mig!!! :(

MEN NU JÄVLAR är det SLUT på det!!!!! :D Jag känner mig genuint glad (fast det har ajg alltid gjort förstås) att få komma hem till dem i kväll och ska verkligen ta mig tid att sätta mig med min underbare prins och tacka honom för hans tålamod och be honom om förlåtelse för min dumhet!!

För att sammanfatta lite - anlednignen till denna "dumhet" från min sida - bottnar förmodligen i att jag tidigare i livet haft det jäkligt jobbigt i perioder och har svårt att "släppa" det nu. Jag har svårt att förstå att det ÄNTLIGEN är MIN tur att få vara lycklig!!! ♥ Jag måste liksom "krångla till allt" lite, för det är ju så det alltid varit liksom - jobbigt och /eller krångligt! Har ju med anledning av det då svårigheter att "släppa in lyckan":) ...dessutom ligger det en JÄVLIGT töntig tanke i mitt bakhuvud som hängt med ända sedan jag flyttade hemifrån i väldigt tidig ålder - "Jag ska FAN ALDRIG bli någon jävla "svensson"...!!! *asgarv* HAHAHAHA...och det är ju precis det jag blivit..och jag ÄLSKAR DET!!! ♥♥

Nä hörrni - nu blev det (för ovanlighetens skull) ett ganska djupt och allvarligt inlägg - men läser ni min blogg får ni ta det - det bjuder jag på idag!! ♥

Nu är det dags för mig att gå hem ÄNTLIGEN!!

Önskar er alla en fantastisk kväll!
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0