..worst day ever... :(

...har jag haft idag...känns det som ialla fall. Det är säkert inte så illa egentligen...men känslan har inte släppt på hela dagen :(

Jag har "hängt upp mig" på att vågen inte visar någon förändring och tycker ju naturligtvis att jag blivit fläskig och tjock igen...:( Ser INTE bra ut när jag ser mig i spelgen nu igen... TRIST!! VARFÖR står det STILL!!??? Jag har ju inte gjort något fel...? Känns som att jag vill springa och väga mig 100 gånger om dagen nu...precis som om det skulle hjälpa...*haha* :)

Aja..jag är inte den bästa inspriationskällan idag...vill bara dra täcket över huvudet och sova...:( SÅ...tjaaa...det är pretty much vad jag tänker gör nu!!! :D

Hoppas ni alla haft en fin dag och att ni får en underbar kväll!

Bjuder på en härlig höstbild av finaste Emil!! ♥

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0