Dag 14...andra invägningen! :)

Tänk va...två hela veckor!! På REN KUR med Cambridge! Inte klokt egentligen...men sant!! :)

Idag har jag faktiskt varit lite hungrig vid två tillfällen...vet inte varför och det gick ju över ganska fort, men det störde mig ändå! :/ MEN jag firar inombords att jag i alla fall inte behövt lägga mig hungrig på typ 9-10 dagar! DET är skönt!! :) I början vad det en av de jobbigaste sakerna...att behöva lägga sig hungrig...men som sagt det är över nu! Härligt!

Ikväll har jag och Agathon varit ute på långpromenad igen - precis som alla andra kvällar denna vecka! :) Älsklingen och jag delar upp det lite så nämligen. När han jobbar/sover efter nattjobb så går ju jag ut på långpromenad med hund och vagn på morgonen så går han med hunden på kvällen..och ja så blir det ju tvärtom nu då när jag jobbar :)

Har precis tagit min sista shake för dagen (choklad med kaffe) GOTT! :) Nu blir det mys i tv-soffan med fina, fina älsklingen... :)

MEN FÖRST - Det ni alla väntat på...dagens reslutat! Jag är jättestolt över dessa siffror - som jag fått på bara TVÅ YNKA VECKOR!!! Jätteglad och peppar mig med ett HURRA och en klapp på axeln *klappklapp*


Startinfo vecka 1 (100818)
vikt hos Gerd : 88,9kg

midjemått:
113 cm
mage: 118,5 cm
stuss: 107,5 cm
lår: 54 cm
överarm: 34 cm
-------------------------------
Info vecka 3 (100901)
vikt hos Gerd : 83,8kr (-5,1kg)

midjemått:
105 cm (- 8cm)
mage: 116,5 cm (-2 cm)
stuss: 104,5 cm (-3 cm)
lår: 52 cm (-2 cm)
överarm: 32,5 cm (-1,5 cm)

Som ni ser är det inte långt kvar till mitt första delmål nu!! Att komma ner UNDER 83kg...kommer "fira till det" lite på 80kg...men blir oerhört lättad och glad redan när vågen visar 82,x ....:)

Alla andra cambridgeare - kan jag så kan ni!! Kämpa på - vi kommer nå vårt mål!!! :)

Ha en underbar kväll alla!!
Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis gumman!!

Bisous

2010-09-01 @ 21:00:17
Postat av: Corey

Härligt! Vilken resa du gör, kan inte göra annat än att gratta igen ;) jag är jätte glad för din skull.

2010-09-01 @ 21:10:04
Postat av: Micaela

Stolt över dig!

Ska verkligen försöka gå på ren-kur från o med imorgon. Kommer bli svårt.

Eller så trappar jag ner på mat över helgen. Inte bestämt mig än..

Kämpa på nu!! =)

kramar

2010-09-01 @ 21:41:26
URL: http://micaelajj.blogg.se/vikt
Postat av: Joanna

Grattis Jessica! Vilken känsla,-5 kg redan! Härligt, du kommer att bli en riktig pingla på Nyårsafton!

2010-09-02 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0