Dag 15...nu börjar det om... :)

...ja eller vad man ska säga :) har ju bestämt mig för att köra ren kur i två veckor till...Lika länge till... :) Äh, jag vet fan inte vad jag menar själv...haha... MEN denna gång ska jag räkna N-E-R i stället för upp (i huvudet alltså)... tror det blir lite enklare psykiskt... :)

Alltså: bara 13 dagar kvar på första omgången med ren kur! :) Sedan blir det steg ett i några veckor! Går det bra så kör jag vidare på det...går det inte som förväntat så kör jag en till ren kur-etapp... Vi får se! :)

Dagen idag har gått smärtfritt och lätt, men jag har haft en liten "mental kollaps" nu i kväll... :( Tycker det känns lite oändligt och OMÖJLIGT nu igen... :( Hur i h-v-te ska jag kunna bli av med min SANNSLÖST superfeta, degiga mage??!! :( Det finns inte en chans i världen tycker jag det känns som...

Måste försöka fokusera på annat och påminna mig om att det faktiskt finns folk som varit BETYDLIGT mycket STÖRRE än jag som klarat sina mål på samma eller drygt samma (t o m kortare ibland) tid som jag har satt upp. *Brrrr- skaka, skaka bort dåliga tankar*....

Jag menar tänk bara, det är INTE ENS 10kg kvar till mitt första "riktiga" delmål (75kg) det är bara 8,8 kg kvar dit!!!!!!!! Och då hade jag 13,9 kg dit när jag började för bara två veckor sedan!! :) GÖTT :) vad tror vi...kan jag klara att nå dit på 6 veckor??? Vilket borde blir...att jag väger 75 kg runt...mitten på oktober...? Tycker vi satsar på det!! HOPPAS HOPPAS!! MEN...oavsett vad jag väger då så är det kanon - kommer ju definitivt väga under 80kg ialla fall och bara DET är ju toppen!! :)

Jaha...i morgon ska man upp på en häst igen då!!! GUD vad KUL det ska bli...men jag är ganska nervös faktiskt... Undrar hur det ska gå?? :) Jag bryr mig verkligen inte om vad de andra tänker, utan är mer nervös över om jag har balans och motorik kvar så jag inte åker av...*hahahaha* Alla säger att det är som att cykla och jag är nog benägen att tro dem...men nervositeten gnager i magen ändå :) SPÄNNANDE!!!

Idag har underbara Älskingen varit ute med Agathon två gånger så jag "behöver inte" gå ut i kväll. Jag tycker det känns jätteskönt - behövde verkligen "vila" lite... har cyklat till och från jobbet två gånger idag. Jag glömde min shake hemma.. :( HEEEELT okej att cykla i vanliga fall, men när man inte har ätit på så länge och bara fått i sig PRECIS det man behöver...OCH det dessutom var "lunchdags" och jag behövde äta min soppa...så var det lite jobbigt... Det var rent av otäckt när jag kom tillbaks...jag hade, innan jag cyklade, fått blodsockerfall och jag kände mig yr och konstig under tiden jag drack min shake... tog det väldigt lugnt och drack MYCKET vatten till...så det gick över och eftermiddagen passerade utan problem :)

Nu blir det till att ta lite kväll - ska hoppa i ett varmt bad med min bok!

Vi hörs i morgon om ni har lust! (EFTER RIDNINGEN - så jag kan avlägga rapport om det också...) :)

Ha en fin kväll!

Sov Gott
Kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du fixar två veckor till. Du har ju fixat två veckor redan, gjort mer än hälften nu av den rena kuren. Det går! Kram!

2010-09-02 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0