Dag 17 & 18... *oops*

Ja egentligen har jag inte någon bra ursäkt alls...var helt enkelt bra FÖR TRÖTT för att ORKA skriva något i går... Hoppas jag inte gjorde folk (de få som läser) FÖR besvikna...ibland har man ju bara lite seeega dagar. :)

Det har inte hänt särskilt mycket heller egentligen. Kurandet rullar på... I helgen har jag varit lite extra matfixerad bara... Det kommer och går, men det är ingenting jag inte "överlever" :)

Jag har en träningsvärk som inte är av denna välden - HERREGUD vad mycket oanvända muskler jag har i min kropp!! *asg* Hoppas ialla fall att det släpper till veckan så jag kan rida korrekt på fredag igen! I vilkent fall som helst så är det HELT KLART värt det. Jag hade SÅ otroligt kul i fredags! Längtar jättemycket till nästa fredag nu! :)

Jag smygvägde mig idag (fyyyy) och fick se att MIN våg (inga garantier för vad Gerds våg visar sen) visade mig de fantastiska siffrorna 82,5!!!! Under 83kg *wohooooo* Hoppas, hoppas det håller i sig så jag åtminstone får se 82,x hos Gerd på onsdag! Håll tummarna!!

Okej helt off the topic - Jag har på senare tid (vet inte om det är "åldern" *haha*) börjat uppskatta en del matlagningsprogram. Gillar t ex Morberg, Leila och Nigella....MEN Herreguuuud var vidrig han är Jamie Oliver.*ryyyyys* FY...tycker han är äcklig rent av... Det värsta av allt är att jag itne kan säga varför...jag bara får rysningar av att se/höra honom på tv... :(

Aja - behöver ju inte titta på när HAN lagar mat - kan hålla mig till de program jag gillar! :)

Appropå bra program...Nu blir det mys i soffan med fina älsklingen. Irene Huss på 5:an!

Ha en fin kväll alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: emma

18 dagar.. herrege.. du är snart inne på 20 ju... hejja hejja...

själv har jag tagit tag i motionen precis... så gott morgonpromenad... fy 17 va skönt o redan upp i över 6000 steg... men skulle oxå vilja ha nån bra träning som jag gillar.. så som du med ridningen... va kul det skulle vara... jag gillar spinning, men tror inte jag pallar det med ren kur... så blir i så fall nästa år... vi får se.. ska hitta min träningsdrog jag med...



hehe... ber om ursäkt för den hemlagade pizzan ;)



ska bli kul att kunna göra nyttiga veckomatsedlar sen, då kanske man kan dela recept oxå... vore bra med lite extra inspiration..



ska bli spännande att se ditt resultat på onsdag..

lycka till!



vi klarar det här!

kram emma

2010-09-06 @ 09:49:20
URL: http://livskampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0