Dag 20.. :)

Hej härliga folket!

SÅG ni....va..? Dag TJUGO (20)...på Ren kur! :) Det är ju helt otroligt! Nu är det ju då bara 11 små dagar kvar på ren kur. Sedan blir det steg 1 i ett par veckor så får vi se vad det ger! :)

I morgon är det invägning igen - nr 3 i raden! :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag hamnar under 83kg - som är ett litet personligt delmål. Jag vägde ju 83kg när jag blev gravid med Emil...så under det känns lite GÖTT! :) 

Idag har jag haft en fuldag igen...vad ledsamt att det hänger i... *dumma*...Tycker det känns oändligt långt till mål... När jag smygvägde mig idag så hade jag dessutom GÅTT UPP sedan i går... :( *suuuuurt* (MEN jag har ju EGENTLIGEN bestämt mig för att inte göra det...ska vänta till jag kommer till Gerds våg - min är ju lite opålitlig så jag förtränger det resultatet). :D Jag har dessutom varit ganska trött och irriterad och har definitivt inte varit "den optimala" mamman till Emil idag... :( Fick svar på varför nu ikväll...jag har fått mens...IGEN...det var typ två veckor bara sedan sist... märkligt. Får kolla med Gerd i morgon om hon tror att det är kuren som gör att det spökar eller om det är något annat... *skumt* iallafall...

I morgon efter att jag varit hos Gerd så ska jag till en tatuerarstudio här i stan. Jag ska höra om de kan hjälpa mig att "rita över" min första tatuering som inte är snygg på något sätt! *haha* Dessutom vill jag göra två nya tatueringar. Jag ska tatuera in EMIL 100104 någonstans (har inte bestämt var än) och så en "triquetra" som symboliserar evigheten (lite varierar betydelsen beroende på vem man frågar). Den TROR jag att jag ska sätta i nacken, men vet inte riktigt än där heller...jag får se. :) Ska bli kul att gå och höra mig för i alla fall

Från och med idag ska jag börja med "dagens klipp" här på min blogg tänkte jag (eller jag ska försöka iaf). Jag rekommenderar er ett youtube-klipp som jag gillar och vill dela med mig av! :)

Premiärdagen till ära blir det två klipp.

En sång som jag gillar väldigt mycket. Den är så otroligt fin...men samtidigt så tragisk så hjärtat värker!! >> Hero of war

OCH...sedan vintern 2009 på en herdersplats i mitt hjärta... Erik Grönwall <3 !! Vilken DUKTIG kille >> Show must go on GÅSHUD!!!

Nu hörrni måste jag hoppa i säng!

Vi hörs i morgon igen om ni har lust :) Då avläggs invägningsrapport!  Nu ska jag gå och gosa ner mig hos lille underbare Filuren! <3

Natti natti
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0