Dag 23...helg...näst sista helgen på ren kur...

..Jajamensan! Näst sista helgen på ren kur (den här omgången). Känns inte helt fel! :) Ikväll åt älsklingen och jag samtidigt...jag åt shake och han åt stekt kycklingfilé med färska grönsaker och kall vitlökssås! GUD vad det luktade gott om hans mat!!! :) Gissa om jag blev sugen på att ÄTA!! Fast jag VET ju att jag kommer få äta nästan samma mat när jag börjar med Steg 1. :) Blir ingen kall sås till och bara gurka till...men det är inte fel ändå!! :)

Dagen idag har passerat helt felfritt. Jag har inte misströstat en enda gång idag heller!! Härligt. Kanske har jag bara tänkt lite på huruvida jag kommer att komma ner under 80kg till den 20 september...jag ska inte hoppas för mycket på det för då blir jag nog jättebesviken och det är så onödigt! Så jag släpper det lite nu och fokuserar helt enkelt på att gå ner så mycket jag bara kan till den dagen! :)

Underbaraste Emil och jag har haft en kanondag idag. I eftermiddags var jag och han på stan med mamma/mormor och kikade lite. Sedan blev det en fika till gullungens stora glädje! ♥

Så var det då  - ÄNTLIGEN - ridning i kväll! Återigen fick jag den fantastiske Leupold ♥ Goehästen!! :) MEN...är JÄTTEIRRITERAD!! :( Jag hade fortfarande (som den j-a amatör man är) så ont på insida lår så att ridningen i kväll slutade i "fiasko" :( alltså jag kunde rida ok, men vi skulle HOPPA (som är det roligaste jag vet) och mina ben/ljumskar bar inte ens i lätt trav... :.( Fick skritta och trava runt på halva banan och mjuka upp mig hela lektionen medan de andra hoppade... Det sjuka är att jag inte kände något förrän vi började trava...

Usch vad SUUUUUUURT!!! :( ..ÅÅÅÅÅHHHH... FAN vad jag gärmer mig!! :( JAJA...inte mycket att göra åt..men det blir konstant streching nu varje dag fram till nästa fredag... Då är det på't igen som gäller!!! :D

Ett sista utbrott bara (FAN FAN FAN FAAAAAAN) :/

Så...har tagit min sista shake, myst i soffan med älsklingen och nu är jag SÅ slut...så nu blir det sängen! Känner mig också lite frusen och seeg faktiskt...ska bli skönt att sova nu. Hoppas älsklingen kan ställa upp på att mamman får lite sovmorgon i morgon...vi får väl se om det passar :)

Ha en fin kväll alla och trevlig helg!
Kram

Som kattälskare/kattägare kan jag inte annat än älska denna bild! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0