Dag 24...T minus 8....and counting

Hahaha...japp nu är det ynka 8 dagar kvar på min helt rena kur! :) En knapp vecka!!! *wohoooo*

Tänk vad LÅNGSAMT tiden gick i början... :/ Skönt att det började rulla på sedan. Har haft ett par dippar, men det har ju gått att "överleva" dem också även om det var ett RIKTIGT MÖRKER just DÅ och DÄR! :D

Idag har vi hållt på massor med allt möjligt. Vi har (mest älsklingen - men Emil och jag hjälpte till lite iaf) plockat ner poolen och rengjort och plockat undan det mesta på den. Själva stora poolduken är kvar, den ska spolas av och hängas upp. Det får bli morgondagens projekt. Man måste var två pers och kunna arbeta ostört i 10 minuter, vilket inte är HELT lätt när man har en liten Filur som vill ha konstant uppmärksamhet. :) Vi satsar på att "låna" mormor ett par extra minuter när hon kommer med plommon i morgon. Ja plommonen är ju till mina fina grabbar förstås. Jag får inga...men det skulle vara såååå gott. Jag som älskar plommon... Jag är även barnsligt förtjust i de äpplen vi har på våra träd i trädgården...de är mogna och fina nu...men det blir inga till Jessica inte. Misstänker att de kommer vara övermogna när jag väl får äta frukt igen... :/ Får glädja mig åt nästa års skörd istället :D

Ja har ägnat förkvällen åt att grundmåla planket som vi håller på att sätta upp utanför. Det blev alla stolpar och en helsida av ett plank. Sedan ballade jag ur pga alla mygg...:( Kör lite i morgon igen! :) En annan viktig sak (väldigt viktig för mitt psyke) som jag gett mig på att göra idag var: GARDEROBSRENSNING!! Jag har idag rensat ut ALLA mina "livlinor" som funnits i garderoben. Vad menar jag med det?! Jo, ALLA graviditetskläder (och andra plagg i BIG SIZE) har vikts ihop och åkt ner i en påse som ska ner i källaren!! Nu kan jag inte "gömma" mig bakom de kläderna mer... :) Jag måste alltså nu börja prova alla gamla kläder och se vad som passar och inte... :) Får se när jag tar "mod till mig" och gör det! Jag har ju "krympt" ur mina jeanstight också...så jaaaa det är ju bara att sätta igång! ...Jaaa jag skaaa...sen... :)

Nu har jag hängt en maskin tvätt och har en till som kör. Älsklingen sitter här bredvid äter mat...*mmmjum*...det låter sååå gott med grönsakerna han tuggar på! :) Jag ska ta min sista shake om en halvtimme ungefär... Sedan blir det mys i soffan med underbara finaste älsklingen ♥

Dagens klipp bjuder på en rejäl nostalgitripp! ♥  Ragnar

Önskar er en fantastisk lördagkväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0