Dag 25..nu så...

...nu är det ju bara EN vecka kvar för mig på helt ren kur - nästa måndag - steg 1 :)

Idag har jag inte heller haft några konstiga dippar...utom att jag känt mig lite "märkligt malplacerad"...i mina kläder! *hahaha* Jag har ju inte haft några "big size" kläder att ta på mig idag! Jag blev tvungen att ta på mig ett par av mina gamla jeans. Det här är både bra och dåligt... BRA för att det känns ju HUR gött som helst att komma i sina gamla jeans..DÅLIGT för att de är liiiite tightare och jag känner därför lite att "usch vad tjock jag är" förut satt de inte så här....men OKEJ...snart är de antagligen för STORA och jag får leva på det!!! :)

I eftermiddags var hela familjen i lekparken och underbaraste ungen ♥ fick prova på att gunga för första gången! :) Han var väldigt skeptisk först men sedan var han överlycklig! Finaste Emil! ♥

Huuu hörrni - jag har faktiskt rätt dåligt med ork nu...ska slänga mig i soffan med finaste älsklingen ♥ nu...klockan 21 blir det Irene Huss på 5:an..

Hoppas ni andra kurare klarat helgen bra!! Kämpa på!!

Ha en fantastisk söndagskväll!

Bjuder på ett par bilder på underbare EMIL-älsklingen...♥

Kram

PS. Förresten...ni är många som kommer in och läser...men det är dåligt med kommentarer nu :) ...tycker det är såå kul att få kommentarer i  från er...berätta gärna när ni varit här... Stöd är alltid skönt även om det känns ganska bra just nu!! DS



Kommentarer
Postat av: Lena

vilken glad lax :)

2010-09-12 @ 21:12:17
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Corey

Gud så go och söt han är, vilket härligt leende :).. Och du är super duktig Jessica. Kämpa vidare ;) kramar till dig

2010-09-12 @ 21:30:02
Postat av: Anita

Du er flink Jessica! Jeg venter på bilder jeg da..

Skal hilse deg så mye fra Marianne, lillesøster, også. Bisous

2010-09-12 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0