Dag 27...!!

Jaaa DAG 27 hörrni!!

Idag har jag tappat mina byxor igen...*hahaha*...ja inte bokstavligt förstås, men de hasar NER hela tiden! :) KUL på ett sätt, men lite jobbigt är det allt! :) Jag "kontrollvägde" mig på min våg i eftemiddag igen.... 80,1kg!!!
Fasiken hörrni - ska det lyckas bli 70-tal till måndag!!! *iiiih* Hoppas hoppas...men hohoooo tillbaks till nuet nu!! Får INTE hoppas för mycket....och jag får kanske sluta "smygväga" mig resten av tiden... :)

Hoppas jag hittar några nya par byxor i morgon. Ska även leta efter en höst-/vinterjacka. Vi ska ju till Ullared! SUPERKUL!! Det ska bli såååå roligt eftersom det bara blir min älskling och jag ska göra utflykten själva! :D

Den här resan får ju lite olika konsekvenser. Jag kommer att äta ett s k steg1-mål i morgon under dagen för att dryga ut måltiderna lite. Fortfarande blir det ju 3 shaker, men jag känner att jag inte klarar en SÅ lång dag på bara tre shaker! Så jag ska, förutom en jordgubbsshake, ha med mig ett kokt ägg, 50g rökt skinka, lite fransk senap, gurkstavar, cocktailcapris och cornichons! OJ vad smaskens det ska bli! :) Sedan fortsätter jag ju resterande vecka med min rena kur!! :)

En annan konsekvens är att det KAN bli försent och jag för trött för att blogga. Det kan alltså hända att jag inte skriver alls i morgon...hoppas ni har överseende med mig! :D

NU däremot ska jag lämna er för i kväll! Ska sätta mig i tv-soffan en stund nu och sedan försöka lägga mig skapligt...

Ha en fin kväll alla!
Kramar

GUD så SÖTT!! ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Corey

Jag känner att jag har oddsen med mig när jag säger att du landar under 80-strecket på måndag :) you go girl! Sedan önskar jag er en trevlig dag på Ullared i morgon ;)

2010-09-14 @ 21:16:42
Postat av: Anita

God tur til Ullared! Shop till you drop.. Enda godt vi ikke handler på pimky lenger.. ;)

Bisous...

2010-09-14 @ 22:09:57
Postat av: Ellinor

WOOOW, vilken lycka på vågen. :) Bra jobbat! Hoppas din dag på Ullared blir toppen! Du kanske hamnar i tv kameran... ;) SJälv har jag aldrig varit där utan bara sett det tv har visat. kram/Ella

2010-09-15 @ 07:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0