Dag 30!! Inte illa...

Vaa??? Eller hur!!! Dag 30 på ren kur!!!

Är så där härligt trött och slut i kroppen efter ett riktigt tufft ridpass!! :) För jäklar vad tufft det var idag!! Bara MASSOR med trav och sedan galopp över bommar!!! Det var första galoppen på 23 år - satt som en smäck i sadeln, det var helt underbart :D ....ända tills vi kom till bommarna...hamnade i obalans ett par gånger och höll på att åka av PÅ RIKTIGT!!! :O ...men, hörrni, det är som att cykla - en gång ryttare, alltid ryttare - hittade både tillbaks till balans OCH lyckads (båda gångerna) få stopp på en vilt galopperande häst!! För FORT gick det på härligt speedade, jättefina Chili!! ♥ Liiite skillnad från "lunkentussen" Leupold ♥ :D

Annars har det varit en kanondag även idag! Har "unnat" mig några feferoni faktiskt...och en eller annan cocktailcapris...med gott samvete! :) Har provat min galna våg igen... Det "envisas" med att ligga kvar på 79,x varje gång!!! :D GÖTT - hoppas det visar sig hos Gerd på måndag! :)

Idag har jag haft lite molande huvudvärk under eftermiddagen - den har eskalerat nu... :/ Misstänker att jag druckit för lite vatten!! Eller egetligen VET jag att jag druckit för lite vatten! Usch vad dumt - undrar varför jag börjat slarva med det nu plötsligt..??? hmm skumt..måste ta igen lite nu i kväll! Dock har jag faktiskt tagit en treo eftersom det är det enda som hjälper mig vanligtvis. Vet inte om det är "tilllåtet", men chansar idag! :)

Har åter fått fin peppning från Ella ♥...och antingen är det någon som missat att skriva sitt namn eller så är det någon som försöker...skrämmas...?? Anonym skriver "Jag kollar dig så jag vet vad du gör varje dag!!" (med utropsteckan och allt). Hoppas det är en vän som menar väl... :) *haha*

Älsklingen är på jobbet i kväll till midnatt så det är bara jag och liten hemma nu... Älskade Emil♥, sover och jag ska slänga mig i tvsoffan ett tag! Härligt!

Önskar er alla en fantastisk kväll!
Kram


FINA Chili!! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0