Dag 31... :)

Ja idag är det dag 31...och faktiskt en dag som alla andra!

Har inte hänt särskilt mycket på "viktminskningsfronten" om man inte räknar in det faktum att jag i i morse vägde 80,2 på min knasvåg och i eftermiddags vägde 79,0...HAHAHA... Herregud vad ÄR det för skum våg!! Bara för att det är lite kul ska jag springa och väga mig nu direkt och se vad vågen visar nu....kommer strax....Okej...nu (har precis druckit min sista shake och ett stort glas vatten) vägde jag 81kg....men herregud... Ja nu får det vara slut på smygvägningen! Ska till Gerd på måndag och får ju veta då vad jag VERKLIGEN väger!! :D

Idag har jag och lilla underbara fin-Emil varit uppe hos mamma och pappa i skogen. Vi gick promenad och fikade lite. Ska till mamma i morgon igen...då vill hon bjuda på mat. Hon har tjatat såååå länge på att få bjuda på mat och vi har tackat nej hela tiden pga olika dieter. Så jag beslutade mig för att tacka ja till i morgon. Hon ska göra kött, potatis, sås och MASSOR av grönsaker. Så jag kommer att äta kött och grönsaker bara då förstås. Ett steg 1 mål redan i morgon alltså! Det stämmer ju helt med min ursprungliga plan så det blir kanon det! :)

Idag har jag haft lite ont i magen och mått lite illa till och från faktiskt....seegt. Har "unnat mig" fefferoni och kapris även idag! Det är SÅ gott med SAAAALT!!!! *mmm*. Fortfarande sitter huvudvärken i sedan i går... :( har tagit tabletter vid tre olika tillfällen under dagen, men ingenting har hjälpt... :( Dricker vatten så jag blir illamående, men inte heller det verkar hjälpa... trist.... jag HATAR att ha ont i huvudet!!! :(

Usch....när jag tror att jag ska ta mig ett varmt bad nu faktiskt... sedan blir det film med älsklingen ♥!!

Önskar er en fantastisk lördag!
Kram



♥ Så söt! :)




Kommentarer
Postat av: Corey

Jag hoppas din huvudvärk har blivit bättre under natten... När det gäller vikten och "smygvägningarna" så binder ju kroppen vätska olika från dag till dag ibland... Allra helst för kvinnor :). Tappa inte hoppet. Tänk på att salt binder vatten. Jag kommer att hålla tummarna för dig på måndag ;). Tycker faktiskt att DU har gjort en fantastisk viktresa hittills och du ska känna dig stolt. Ha nu en bra söndag och kämpa vidare. Kramar från corey

2010-09-19 @ 06:59:36
Postat av: tessan

Det e så roligt att följa dej vännen. Läser din blogg varje kväll. Håller tuööar o tår för dej imorgon. Du fixar det här. Kram

2010-09-19 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0